شناسه خبر:44036
1400/5/11 11:53:27

تعداد مراکز واکسیناسیون کرونا را افزایش دهید

حضور مردم این‌روزها در مراکز واکسیناسیون با تجمع شده است، لطفاً برای اینکه از شیوع کرونا بیشتر از این جلوگیری شود، تعداد مراکز را افزایش دهید؛ افراد مسن یا دارای معلولیت به‌راحتی نمی‌توانند به مراکز مراجعه کنند.

ترابی

  تمهیدات لازم را برای آغاز تعلیم و تربیت حضوری فراهم کنید

خانواده‌ها و مسئولان زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم را برای حضور دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم کنند، چراکه یک سال گذشته آسیب بسیاری به نظام تعلیم و تربیت کشور وارد شد و ادامه این روند سبب عدم آمادگی دانش‌آموزان برای پذیرش سیستم رسمی آموزش‌وپرورش می‌شود و کیفیت آموزش را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، بنابراین خانواده‌ها فرزندان خود را برای حضور در مدرسه آماده کنند.

یک معلم

    هرچیزی جای خود را دارد

دین اسلام برعکس اینکه برخی القا می‌کنند دین شادی، نشاط و مهربانی است و بسیار از سوی اهل بیت علیهم‌السلام بر هدیه دادن و شاد بودن در شادی خاندان عصمت (ع) و غمگینی در غم عزای اهل‌بیت علیهم‌السلام تأکید کرده‌اند، اما متأسفانه برخی از ما کاتولیک‌تر از پاپ می‌شویم و خیلی زودتر از محرم اقدام به سیاه‌پوشی و تعیین روزشمار محرم می‌کنیم. امام حسین علیه‌السلام روی سر ما جا دارد، اما جامعه اسلامی چون غدیر را نفهمید، به کربلا مبتلا شد! یادمان باشد هر چیزی جای خود را دارد.

یک بچه هیئتی

شناسه خبر 44036