شناسه خبر:44844
1400/6/2 10:45:43

پویش «از حسین بخوانیم»

هرشب یک کتاب با تخفیف 20 درصدی

سپهرغرب، گروه فرهنگی: در پویش «از حسین بخوانیم» که به مدت دو ماه محرم و صفر فعالیت دارد، هرشب یک کتاب معرفی می‌شود و با 20 درصد تخفیف در سایت انتشارات جمکران در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

پویش کتاب‌خوانی «از حسین بخوانیم» به همت انتشارات جمکران با هدف ترویج کتاب‌خوانی با موضوع شناخت شخصیت و زمانه امام حسین (ع) درحال برگزاری است.

شناخت قیام امام حسین (ع) و جوانب بی‌شمار، شیوه و بازتاب‌های واقعه عاشورا به‌راستی هدایت انسان به سوی کمال و قرب الی‌الله را در پی دارد. بخشی از این هدایت حضور در روضه‌ها و پای منبر نشستن‌ها و زیر علم امام حسین (ع) اشک ریختن‌ها و سینه زدن‌ها است و بخش دیگری از آن، برای آنکه این شور با شعور همراه باشد، کتاب بوده که یکی از بهترین ابزارها است.

انتشارات جمکران تولید چندین کتاب با موضوع شخصیت و زمانه امام حسین (ع) را برای سنین کودک و نوجوان و بزرگ‌سال اعم از داستان و رمان و کتاب‌های پژوهشی و عمومی در این موضوع به چاپ رسانده است و یا در دست چاپ دارد.

در پویش «از حسین بخوانیم» که به مدت دو ماه محرم و صفر فعالیت دارد، هرشب یک کتاب معرفی می‌شود و با 20 درصد تخفیف در سایت انتشارات جمکران در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

شناسه خبر 44844