شناسه خبر:45012
1400/6/6 10:55:32

 بنده مادر یک دختر و دو پسر هستم که فرزندانم در سن رشد به‌سر می‌برند، از مسئولین تقاضا دارم که بازار و گرانی اقلام را کنترل کنند تا من و سایر مردم بتوانیم برای خود و فرزندانمان میوه و سبزیجات و سایر اقلام مصرفی را تهیه کنیم؛ چراکه در این شرایط بیماری و شیوع ویروس کرونا، مصرف میوه و سبزی و سایر مواد غذایی مقوی، مفید است، اما قیمت میوه و البته مابقی اقلام مورد نیاز خانواده بالا رفته و مردم را به سختی برای خرید آن‌ها انداخته است، برخی هم که به کل این موارد را از سبد غذایی خانواده خود حذف کرده‌اند.

 دانشجوی سال دوم دانشگاه دولتی هستم، در این حدود یک سالی که دانشگاه‌ها امتحانات را به‌صورت مجازی برگزار کردند، خیلی از دوستانم جواب سؤالات امتحانی را از روی کتاب یا سرچ در اینترنت و سایر موارد تقلب جواب می‌دادند! به نظرم در این برهه دانشجو و دانش‌آموزان بی‌سوادی بار آوردیم و تحویل جامعه خواهیم داد. ای کاش مسئولین آموزش کشور فکری به حال این موضوع می‌کردند، مثلاًامتحانات در بستر یک فضای تصویری برگزار می‌شد.

 من دختر کوچک خانواده هستم، اما در این مدت شیوع ویروس کرونا بار مسائل بزرگی بر دوشم تحمیل شد؛ با هر خروج اضطراری خود یا اعضای خانواده‌ام از منزل، دلشوره و اضطراب می‌گیرم که مبادا مبتلا شده باشیم، ازنظر روانی غالب مردم خیلی آسیب دیده‌اند؛ امیدوارم مسئولین در درجه نخست تلاش کنند که این موضوع شیوع خاتمه پیدا کند و در درجه دوم نیز فکری به حال ناراحتی‌های روحی و وسواسی‌های به‌وجودآمده بشود.

شناسه خبر 45012