شناسه خبر:45175
1400/6/9 09:49:52

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر ارتباطات زیرساخت استان کرمانشاه از افتتاح چهار پروژه زیرساختی در هفته دولت در این استان خبر داد و گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این چهار پروژه 17 میلیارد و 790 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

«نوشادفر» روز دوشنبه سیگنال‌رسانی به هفت ایستگاه پرقدرت صدا و سیما را یکی از مهمترین پروژه‌های هفته دولت این اداره کل دانست و افزود: با راه اندازی شبکه سیگنال رسانی در استان. محدودیت پخش مستقیم مسابقات ورزشی در اکثر شهرستانهای استان رفع شد.

وی درخصوص جزییات این پروژه اظهار کرد: این سیگنال‌رسانی در ایستگاه‌های کرمانشاه، صحنه، کوه نوا (شهرستان‌های دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین)، نوریاب (شهرستان پاوه)، کوه بازو، مادیان کوه (شهرستان سنقر) و کانی کچگینه (شهرستاتهای جوانرود و روانسر) انجام شده است.

توسعه ظرفیت شبکه دیتا در شهرستان کنگاور به میزان 10 گیگا بیت بر ثانیه که با افزایش 25 درصدی در فاز یک توسعه همراه بود و راه اندازی هاب ماهواره ای بومهن _ طرح USO در یک مرکز روستایی استان، 2 پروژه دیگر شرکت ارتباطات زیرساخت است که آقای نوشادفر به آنها اشاره کرد.

وی در پایان از زحمات شبانه روزی کلیه کارمندان و کارکنان شاغل در این شرکت و همکاران فعال در حوزه ارتباطات استان و کشور که در طراحی، نصب، راه اندازی و بهره‌برداری از تجهیزات فوق در این مدت تلاش نموده و از هیچ کوششی فرو گذار نبوده اند تشکر نموده و از تعامل و مساعدت دستگاه‌های اجرایی که در اجرای این پروژه‌ها همکاری داشته‌اند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

 

شناسه خبر 45175