شناسه خبر:45287
1400/6/11 09:50:18
مسئول بسیج رسانه استان همدان خبر داد:

برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» استان همدان

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول بسیج رسانه استان همدان از برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» استان همدان خبر داد.

ناصر قوامی‌مشفق از برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» استان همدان در بخش‌های عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن‌گرافیک و اینفوگرافیک خبر داد.

وی محور‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سال 1400 را در حوزه‌های امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع‌زدایی‌ها و دشمن‌شناسی دانست.

این مقام مسئول افزود: جشنواره رسانه‌ای ابوذر که یادآور حضرت ابوذر صحابه خاص پیامبر گرامی اسلام و یار بصیر و وفادار حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام است، به‌منظور خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه‌ای ارزشی انقلابی در فضایی کاملاً آزاد و منطقی و با هدف جریان‌سازی رسانه‌ای در محور‌های مشخص‌شده توسط سازمان بسیج رسانه استان به‌صورت دوره سالانه برگزار می‌شود. بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را که مربوط به بازه زمانی (دی‌ماه 99 تا پایان آبان‌ماه 1400 ) است را در پایگاه جشنواره به آدرس www.aboozarhmd.com بارگذاری کنند.

وی شرایط شرکت در جشنواره را به صورت زیر عنوان کرد:

تمامی خبرنگاران شاغل یا آزاد که در رسانه‌های سراسری یا غیر سراسری نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری‌ها و همچنین پایگاه‌های خبری استان فعالیت دارند، می‌توانند در این جشنواره شرکت داشته باشند.

هریک از رسانه‌ها اعم از مکتوب و الکترونیکی باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و در سامانه جامع رسانه ثبت شده باشد.

آثار باید به‌صورت pdf به همراه لینک در سایت جشنواره بارگذاری شود.

متقاضیان می‌توانند حداکثر در سه قالب و در هر قالب تنها با یک اثر شرکت کنند.

قوامی‌مشفق ابراز کرد: موارد زیر توسط دبیرخانه جشنواره پیش یا بعد از داوری رد خواهد شد:

اثر در خارج از بازه زمانی مقرر منتشر شده باشد، اثر در رسانه فاقد مجوز یا بولتن‌های داخلی منتشر شده باشد، با نام مستعار و غیر واقعی منتشر شده باشد، به‌صورت کامل یا بخشی از آن بدون منبع باشد و اثری که مشخصات درج‌شده آن در سایت جشنواره با لینک ارسالی مغایرت داشته باشد.

شناسه خبر 45287