شناسه خبر:45324
1400/6/11 11:16:01

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس حوزه هنری استان همدان از تولید 11 جلد کتاب در واحد آفرینش‌های ادبی خبر داد و گفت: این آثار به انتشارات سوره مهر ارسال شده و در نوبت چاپ قرار دارند.

«سیدمحمدباقر حسینی» روز چهارشنبه اظهار کرد: موسیقی دیوارها، گاهی به تو می‌اندیشم، کاشکی اجازه داشتم، فرشته برف، مجموعه داستان تصویری کودک، غمگسار فرمانروا و مجموعه پنج‌جلدی داستان کودک با محوریت همدان ازجمله کتاب‌هایی بوده که توسط نویسندگان خوش‌قلم استان تهیه شده است.

وی اضافه کرد: تمام مراحل آماده‌سازی این آثار شامل صفحه‌آرایی، طراحی و فیبا و شابک انجام شده و در ترافیک چاپ و نشر به انتظار نشسته‌اند.

رئیس حوزه هنری استان همدان گفت: تولیدات مکتوب حوزه‌های هنری سراسر کشور توسط انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود و حجم انبوه آثار ارسالی موجب کُندی فرآیند چاپ می‌شود و نویسندگان استان همدان باید قدری صبر و حوصله بیشتری به خرج بدهند.

حسینی همچنین به چاپ و نشر 12 جلد کتاب در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: بابک پسر ایرانی، احترام گل‌ها، خمپاره‌های سرگردان، حرف‌های هگمتانه، ماه اسمش را نوشت، امروز من شاعر شدم، شاید کسی آن سوی باد منتظرم باشد، واترپلو با ماهی، جغرافیای چشم‌ها، اندوه خیابان یک‌طرفه، ما هم هستیم و ماندن ازجمله این آثار فاخر هستند.

به گفته او حوزه هنری استان همدان بیش از 630 اثر ادبی و هنری شامل کتاب، آلبوم، لوح فشرده، نمایش، اثر تجسمی و فصل‌نامه‌های تخصصی تولید کرده است.

حوزه هنری استان همدان در تابستان 1381 با پشتوانه غنی و گسترده در عرصه هنر متعهد، فعالیت مستقل استانی و رسمی خود را آغاز کرد.

شناسه خبر 45324