شناسه خبر:45412
1400/6/14 10:15:05

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرتوزیع برق شهرستان دیواندره گفت: شبکه فشار ضعیف 4 روستای دیواندره به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

عطااله میرزایی در این‌باره اظهار کرد: براساس برنامه مدون شبکه برق 39 روستا در دیواندره طی سال‌جاری اصلاح و بهسازی می‌شود.

به گفته وی، در حال حاضر کل شبکه فشار ضعیف شهری شهرستان دیواندره به طول 35 کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیرتوزیع برق شهرستان دیواندره خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای فاز دوم طرح جهادی تبدیل شبکه فشار ضعیف سیم مسی به کابل خودنگهدار در مناطق روستایی، عملیات اجرایی پروژه تبدیل شبکه سیمی 4 روستا به کابل خودنگهدار در شهرستان دیواندره بطول 6110 متر و با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 213 میلیون ریال اجرا و به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: طرح جهادی اصلاح و ساماندهی شبکه فشار ضعیف هوایی در روستاهای تابعه این شهرستان براساس اولویت‌بندی و مطابق با برنامه زمانبندی در دست اجراء است و با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه از نظر برودت هوا و کولاک برف در فصول سرد، این طرح نقش بسیار مهمی در پایداری شبکه و تأمین برق مستمر برای مشترکان دیواندره ای ایفا خواهد نمود.

مدیرتوزیع برق شهرستان دیواندره افزود: در همین راستا شبکه فشارضعیف هوائی فرسوده سیمی در 4 روستای وزیر، تازه آباد، احمد کر، گلتپه علیا جمعاً بطول 6110 متر بطور کامل برکنار شده و کابل خودنگهدار جایگزین آن شده است.

میرزایی عنوان کرد: تامین برق پایدار، ایجاد مبلمان شهری و روستایی مناسب، کاهش سرقت سیم و تجهیزات مسی، رفع ضعف ولتاژ و رفع تجاوز از حریم تأسیسات توزیع برق و در نهایت افزایش میزان رضایتمندی مشترکان از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح است.

 

شناسه خبر 45412