شناسه خبر:45456
1400/6/15 09:38:41

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از افتتاح نخستین مرکز جامع واکسیناسیون بسیج دانشجویی در ملایر برای نخستین‌بار در استان خبر داد.

پرهام کولیوند با اشاره به افتتاح مرکز جامع واکسیناسیون بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر در این شهرستان، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت‌گرفته روز گذشته نخستین مرکز جامع واکسیناسیون بسیج دانشجویی در شهرستان ملایر افتتاح شد تا روند کار سرعت یابد.

وی با اشاره به حضور دانشجویان رشته‌های مختلف در این مرکز، گفت: با دعوت از دانشجوهای بسیجی رشته‌های پیراپزشکی درخصوص واکسیناتوری و از بقیه دانشجوها در عرصه ثبت‌نام و اپراتور، حداقل با 12 نفر این مرکز آماده خدمت به مردم‌ شهرستان ملایر است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با اشاره به اینکه احتمالاً کارمندان دولت و دانشجوها در این مرکز واکسینه شوند، افزود: بسیج دانشجویی نام این مرکز را به‌نام سردار دل‌ها، «شهید سلیمانی» نام‌گذاری کرده و از این شهید عزیز مدد و یاری می‌طلبیم در حوزه واکسیناسیون کمک مردم و کادر بهداشت و درمان باشیم.

وی با بیان آنکه این اقدام در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا می‌شود، عنوان کرد: بعد از ظهر روز گذشته نیز سردار فرجی، جانشین فرمانده سپاه استان از این مرکز بازدید داشتند و در جریان امور قرار گرفتند.

کولیوند خاطرنشان کرد: حوزه شهیدمفتح دانشگاه آزاد ملایر پیرو بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «نیرو‌های جهادی و مردمی مجدداً در قضیه کرونا ورود پیدا کنند»، اقدام به تعریف مجدد مسائل و راه حل‌ها کردند تا واکسیناسیون گروه‌های مختلف مردم به‌سرعت انجام شود.

وی با تأکید بر آنکه این مرکز واکسیناسیون در راستای مسئله‌محوری راه‌اندازی شده چراکه مسئله اول کشور هم کرونا و عرصه بهداشت و درمان است، گفت: این مرکز به‌عنوان نخستین پایگاه واکسیناسیون بسیج دانشجویی در استان که تمام نیروها از دانشجویان بسیجی هستند، تمام تلاش خود را در بهبود وضعیت کرونا به‌کار خواهد گرفت.

شناسه خبر 45456