شناسه خبر:46008
1400/6/27 10:24:13

یه مافیا و شبکه فساد و تخلفات مالی گسترده در #آبفای_خوزستان منهدم شده. از مدیران گرفته تا پیمانکاران و...! نمی‌دونم چرا دستگاه‌های امنیتی لب باز نمی‌کنند؟ آقاجون این انهدام یه #پیوست_رسانه‌ای می‌خواد برای افزایش اعتماد و امید مردم. ضمناً شفاف‌سازی برای آینده پرونده بسیار مهمه!

داود مدرسی‌ یان

  هادی #مهرانی که در کارنامه خودش سابقه توهین به مدافعان حرم، پدر امام زمان (عج)، سیدحسن نصرالله و حاج‌قاسم رو داره، در جدیدترین توهینش این‌بار به سراغ مرحوم #بهجت (ره) رفته...

کسی نیست جلوشو بگیره؟

محمد شیروانی

  وندی شرمن (رهبر تیم آمریکا در مذاکرات 1+5): «#عراقچی و #تخت‌روانچی به من فرش دستباف هدیه دادند‌، اما من به آن‌ها هدیه ندادم، چون خارج از عرف دیپلماتیک بود/ دقت داشتیم تحریم‌ها موجب تضعیف روحانی نشود/ عراقچی هنوز هم کریسمس برای من کارت تبریک می‌فرستد، اما گویا خبر ندارد که من یهودی هستم!»

طلبه سیرجانی

  پیشنهاد به افغانستانی‌های مقیم ایران

هیئت‌های کمک‌رسانی به پناهجویان تشکیل بدید

کمک جمع کنید

برید لب مرز و اسکان و مایحتاج عزیزان رو برطرف کنید

مطمئنم پیشاهنگی خود شما با جواب زیبای مردم ایران رو‌به‌رو خواهد شد

ما ملت امام حسینیم؛ ما اهل #الجار_ثم_الدار هستیم

پوریا فاضل

  واردات 1000 تُن پشم در پنج‌ماهه امسال/ در پنج‌ماهه ابتدایی امسال یک‌هزار و 31 تُن پشم از کشورهای مختلف ازجمله فرانسه، امارات، استرالیا، آلمان و ترکمنستان وارد ایران شده است!

این #واردات درحالی است که اغلب دامداران سنتی در کشورمان به‌دلیل نبود تقاضا برای پشم دام، آن‌ها را در طبیعت رها می‌کنند.

نودِ اقتصادی

  با خروج #ال‌جی و #سامسونگ از ایران حدود 300 هزار فرصت شغلی احیا شد؛ تصمیم با مسئولان است که با واردات مجدد این دو محصول، این مشاغل را از بین ببرند یا جلوی زیاده‌خواهی کره‌ای‌ها ایستادگی کنند!

عطیه‌ نجاری

  در روزهای اخیر یک فرد خاص و فاقد صلاحیت به‌عنوان مدیرعامل #پتروشیمی امیرکبیر منصوب شد!

همه‌چیز طبق برنامه‌ پیش رفت و حتی او معارفه هم شد! اما با ورود مستقیم وزیر کار حکم لغو شد؛ دولت انقلابی جای مدیران مسئله‌دار نیست.

آقای عبدالملکی! شیر مادر و نان پدر حلالت

اسماعیل معنوی

  پارلمان کانادا سایتی داره که تمامی اطلاعات و اسناد غیر محرمانه طرح‌ها و لوایح، تمامی مذاکرات و مباحث و بیشتر جلسات کمیسیون‌‌ها رو منتشر می‌کنه و میشه با مراجعه به بخش آرا، از رأیی که هر نماینده داده، مطلع شد

شفافیت فقط خواسته ملت نیست، حقشونه.

#شفافیت_آراء_نمایندگان

جناب آقای استیون

  کره‌ جنوبی می‌خواهد معادل بدهی‌اش به ایران لوازم خانگی بدهد؛ یعنی با پول نفت ایران بازار ورشکسته خودشان را نجات می‌دهند تا بازار لوازم خانگی ایران ورشکست شود!

همینقدر زرنگ!

#هوادار_ساخت_ایرانیم

سیده‌راضیه طاهریان

  قشنگ مشخصه که مأموریت اربعین امسال ایرانی‌ها، پذیرایی از عزیزان افغانستانیه

#الجار_ثم_الدار

#طرفدار_ملت_افغانستانیم

ایشی‌خاکی

  از کربلا که برگشت...

ازش پرسیدم: از امام حسین چی خواستی؟

گفت: یه نگاه به گنبد حضرت ابوالفضل (ع)کردم، یه نگاه به گنبد سیدالشهد (ع)، فقط بهشون گفتم آدمم کنید

مادر شهید مدافع‌حرم‌ مجید قربانخانی

  بدرقه آقای رئیسی برای نخستین سفر خارجی‌اش دو نکته داشت؛ یکیش بماند، دومیش حذف فرش قرمز از پروتکل‌های بدرقه رسمی رئیس‌جمهور بعد از هشت سال.

برای روحانی از درب پاویون تا درب هواپیما فرش قرمز می‌انداختند!

محمد شلتوکی

  طرح «تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار» یکی از مهم‌ترین اقدامات مجلس یازدهم تا امروز خواهد بو‌د که برخلاف میل صاحبان منافع رانتی، تولید و اشتغال را رونق می‌بخشد.

حذف #امضاهای_طلایی، شکستن حلقه بسته اعطای مجوزها و باز کردن زنجیر رانت‌ها از پای تولید و اشتغال نتایج اصلی تصویب این طرح است.

محمدباقر قالیباف

شناسه خبر 46008