شناسه خبر:46132
1400/6/29 09:52:47

  ‏طرح مجلس برای آزادسازی #واردات_خودرو، به اتفاق آرا توسط هیئت عالی نظارت بر حُسن اجرای سیاست‌های کلی نظام رد شد. طبق ماده‌ی 7 مقرراتِ نظارت، اگر این طرح به تصویب نهایی مجلس برسد، احتمالا به دلیل مغایرت با بند 2 اصل 110 از سوی شورای نگهبان رد خواهد شد.

علی قلهکی

  بدون پیوستن به #FATF:

1)واکسن وارد شد

2) ایران به پیمان #شانگهای پیوست

حالا وقتش رسیده "ماموران تحریف" و "اصحاب ما نمی‌توانیم" به مردم پاسخ بدن با کدام براورد؛ 8 سال ظرفیت ایران رو پشت درهای آمریکا به هدر دادن! آیا فقط موضوع محدود به براورد اشتباه بود؟

پوریا فاضل

  درک دقیق از محدودیت‌های راهبردی دشمن صهیونیستی موجب شد حزب‌الله موفق شود بازدارندگی نظامی خود را به حوزه تجارت گسترش بدهد. معادله ای که در اینجا شکل گرفته می‌تواند خاورمیانه را تغییر بدهد.

#لبنان

مهدی محمدی

  9 ماه قبل لیدرهای کمپین #واکسن_بخرید به دروغ به مردم می‌گفتند که ما در خارج واکسن زدیم! و شما در ایران از واکسن محرومید!

حالا که دهه شصتی‌های داخل ایران هم واکسن زدند مشخص شد که خودشان هنوز واکسن نزده بودند!

علیرضا وهاب‌زاده

  روحانی داره خودشو می‌کشه همه افتخارات رئیسی رو به نام خودش بزنه، اونوقت رئیسی تنها افتخار روحانی رو که سند 2030 بود، با لودر از روش رد شد!

ایشی‌خاکی

  نیویورک‌تایمز تو گزارش مفصلی راجع به ترور شهید فخری زاده گفته عدم #انتقام مناسب ایران بابت شهید سلیمانی، این جمعبندی و جسارت رو به اسقاطیل و آمریکا داد که ترور جدید رو انجام بدن!

بدون شرح..

محمد شیروانی

  برای جلوگیری از تکرار سناریوی خروج از کشور، درنامه‌ای به دادستان محترم، خواهان ممنوع الخروج شدن #رییس_سازمان_سنجش و برخی مدیران آن شدم.

یکی از مهره‌های کلیدی وزارت علوم که ظلم‌های فراوانی درسال‌های قبل به دانشگاهیان کرد، برغم مفتوح بودن پرونده‌اش در کمیسیون اصل نود، ازکشور خارج شد

احمد نادری

  #زنان_ورزشکار هم‌زمان با چند حریف در حال دست و پنجه نرم کردن هستن

با رقبای ورزشی

با مردان تنگ نظر و تحقیرگر

با سیاست‌بازان طماع که به چشم طعمه به اون‌ها نگاه میکنن

با نفس خودشون

ورزشکاری که خودش رو شناخت حتی اگر داعیه دین و مذهب هم نداشت پرچم آزادگی و مروت از دستاش نمی‌افته

پوریا فاضل

  یکی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در گزارش #نیویورک‌تایمز اشاره به شهادت اردشیر حسین‌پور از طریق مسمومیت در سال 2007 و همچنین تصدیق عاملیت #جمالی_فشی در شهادت دکتر مسعود علی محمدی است که پس از مصاحبه مازیار ابراهیمی با بی بی سی ‌‌و سخنان علی ربیعی در آن تشکیک شده بود.

علی اکبر رائفی‌پور

شناسه خبر 46132