شناسه خبر:46843
1400/7/19 10:19:34

پیمان جبلی رئیس صداوسیما:

مخاطب ما جمهور مردم هستند، نه اقشار خاص!رسانه ملی باید با تمام توان در خدمتشان باشد. بسیارند قوانین گره‌گشا و راهبردهای بن‌بست‌شکن که برای تحقق، نیازمند پیگیری مجدانه در رسانه هستند. بسیارند مفسدان، متخلفان و قانون‌شکنانی که رسانه می‌تواند و باید خواب را بر چشم آنها حرام کند.

  افشای پشت پرده حوادث آذربایجان؛ اسرائیل یک پایگاه هوایی در آذربایجان خریداری کرده است!

مجری و تحلیلگر شبکه راشاتودی در واکنش به تنش میان ایران و آذربایجان، برخی اقدامات آذربایجان را عامل به وجود آمدن این تنش ذکر کرد و از وجود پایگاه هوایی اسرائیل داخل خاک آذربایجان پرده برداشت

به گفته وی "اسرائیل می‌خواهد از این پایگاه برای ضربه زدن به ایران استفاده کند و همین مساله مقامات ایران را نگران کرده است"

  حجت‌الاسلام پژمان‌فر: باید به چرخه تضییع افسار گسیخته حقوق عامه در عرصه خدمات حقوقی پایان داد

نایب رئیس کمیسیون اصل نود:

کف نمره قبولی آزمون #وکالت و کانون‌های صنفی، اگر 80 درصد باشد 50 سال و اگر 90 درصد باشد 157 سال طول خواهد کشید که سرانه وکیل در کشورمان به سرانه 20 اقتصاد بزرگ جهان برسد! باید به چرخه معیوب #انحصار و فساد در عرصه خدمات حقوقی و تضییع افسارگسیخته حقوق عامه پایان داد.

  سفیر #انگلیس درباره سفر وزیر خارجه ایران گفته "دولت #لبنان باید خود را از نزاع‌های خارجی جدا کند و تمرکزش بر حفاظت از ملت، امنیت و اقتصادش باشد".

احتمالا مخاطب او، مقامات بریتانیای صغیر باشند که با بحران سوخت و کالا درگیرند؛ اما دست از شرارت حتی در اروپا (فرانسه) بر نمی‌دارند.

محمد ایمانی

  بعضی از عزیزان طوری میفرمایند «ایران در قضیه افغانستان اشتباه کرد» و «طالبان روزی دامن خودشان را خواهند گرفت» که انگار حکومت قبلی دست ایران بوده و طی یک معامله، سندش را به نام #طالبان زدند.

ببخشید ولی باید عرض کنم که ایران در #افغانستان چیزی نداشت که بخواهد معامله‌اش کند.

MH Hojjat

  این یک استثنا نیست.

قاعده است.

کار را که به جوانان جسور کاربلد بسپاری؛

محکوم به پیروزی هستی.

#علیرضا_دبیر

#حمید_سوریان

سیدرضا علمی حسینی

  موشک‌های مادورو، تیتر روزنامه کلمبیایی:

این روزنامه ادعا کرده است #ونزوئلا یک زرادخانه قدرتمند از تسلیحات ایرانی شامل #موشک، بمب، رادار و سیستم‌های دفاع هوایی دریافت کرده است.

پیش به‌سوی زدن مستقیم واشنگتن

pezhmanDoosti

 

شناسه خبر 46843