شناسه خبر:47718
1400/8/10 09:27:19
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان خبر داد:

بازگشت 36 واحد صنعتی و تولیدی راکد به چرخه تولید

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از احیای 36 واحد تولیدی و صنعتی راکد به چرخه تولید در سال جاری خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، محمدرضا بادامی گفت: از این تعداد 21 واحد در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی و 15 واحد نیز در خارج از محیط شهرک‌های صنعتی قرار دارند که با پیگیری مسئولان و مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان وارد چرخه تولید شدند.

وی افزود: احیای واحدهای تعطیل و راکد از اولویت‌های مهم شرکت شهرک‌های صنعتی است و تا پایان سال جاری واحدهای دیگری هم با ارائه بسته‌های حمایتی دولت وارد مدار تولید خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان افزود: با توجه به شعار و سیاست محوری امسال در راستای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان، جلسات ستاد تسهیل نیز با همین رویکرد به‌صورت هفتگی و با هدف گره‌گشایی از کار واحدهای تولیدی به شکل مستمر و منظم برگزار می‌شود.

بادامی با اشاره به نظارت دائمی کارشناسان بر واحدهای تولیدی، ابراز کرد: در طول سال دو بار عملیات پایش و ارزیابی در شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود تا گزارش آماری جامعی از وضعیت صنایع فعال و غیر فعال احصا شود.

وی بیان کرد: در جریان این پایش عملیات ساخت‌وساز واحدهای تازه‌تأسیس نیز رصد می‌شود و چنانچه طرحی متوقف شده و مطابق برنامه زمان‌بندی پیشرفت نداشته باشد، اخطارهای لازم صادر و پس از اتمام مهلت مقرر درصورت عدم ساخت‌وساز فسخ قرارداد می‌شوند.

شناسه خبر 47718