شناسه خبر:48592
1400/8/29 09:07:53

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، 17 دوربین ثبت سرعت و تخلفات در سطح شهر کرمانشاه نصب می‌شود.

امیر رحیمی روز پنجشنبه گذشته اظهار کرد: مسئله رفع ترافیک و کاهش تصادفات شهری برای مجموعه مدیریت شهرداری کرمانشاه یک امر مهم و ضروری است که رفع این مشکلات در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در راستای کاهش بار ترافیکی و همچنین ثبت تخلفات رانندگانی که با اقدامات خطرناک خود باعث برهم خوردن آرامش شهروندان می‌شوند، نصب دوربین‌های ثبت تخلف را در اولویت قرار داده‌ایم.

سرپرست شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه هم‌اکنون 9 دوربین ثبت سرعت و تخلفات در سطح شهر نصب است، تصریح کرد: 17 دوربین پلاک‌خوان جهت ثبت تخلفات به‌زودی در سطح شهر، کمربندی غربی و بزرگراه امام خمینی (ره) نصب خواهند شد.

رحیمی ادامه داد: ویژگی‌های این دوربین‌ها خواندن پلاک خودرو، ثبت سرعت و همچنین محاسبه فاصله زمانی بین دو دوربین است و اگر خودرویی زودتر از مدت‌زمان تعیین‌شده به دوربین بعدی برسد، پلاک آن ثبت تخلف خواهد شد.

وی درخصوص نحوه قرارداد این پروژه گفت: این دوربین‌ها با همکاری بخش خصوصی و به‌صورت قرارداد بی.او.تی نصب خواهد شد.

سرپرست شهرداری کرمانشاه در پایان تأکید کرد: شهرداری کرمانشاه جهت کاهش بار ترافیکی نیز برنامه‌هایی را در دستور کار دارد که پس از بررسی‌های کارشناسی و اقدامات فنی لازم، به مرحله اجرا خواهد رسید.

شناسه خبر 48592