شناسه خبر:49080
1400/9/9 09:21:52

سپهرغرب، گروه خبر: معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از شناسایی 188 نخبه در حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی و فرهنگی زیر پوشش این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، مهدی جعفری با بیان اینکه توانمندسازی مهم‌ترین مأموریت کمیته امداد در قبال خانواده‌های زیر پوشش است، گفت: توانمندسازی، همراه با پیشرفت علم و فناوری در کمیته امداد نهادینه شده است و مدیریت علمی در برنامه‌های فرهنگی و اشتغال کمیته امداد می‌تواند منجر به توانمندسازی شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان افزود: هم‌زمان با گرامیداشت هفته بسیج، گام نخست رفع نیازهای نخبگان دانش‌آموز و دانشجوی معزز زیر پوشش کمیته امداد اجرایی شد و طرح نیازسنجی نخبگان به‌منظور شناسایی و رفع نیازهای فردی و خانوادگی نخبگان اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی در دستور کار معاونت امور فرهنگی قرار گرفته است.

جعفری گفت: در این طرح نیازهای فردی و خانوادگی گروه هدف به تعداد 188 نفر شناسایی و در کارگروه مربوطه مطرح شده و تمامی حوزه‌های تخصصی می‌بایست نسبت به رفع نیازها اقدام کنند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان تعداد دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب را 15 هزار و 738 نفر اعلام کرد و افزود: اجرای گام نخست طرح در راستای رفع نیازهای احصاشده با اهدای 18 دستگاه گوشی و تبلت بین دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه هم‌زمان با هفته گرانقدر بسیج صورت گرفت.

جعفری ادامه داد: رفع نیازهای احصاشده به‌تدریج در طول سال ادامه خواهد داشت.

شناسه خبر 49080