شناسه خبر:53131
1400/12/15 09:37:41

سپهرغرب، گروه خبر: طی آیینی و به صورت ویدیو کنفرانس 231 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد ایلام واگذار شد.

«حسن بهرام‌نیا» در آیین واگذاری 231 واحد مسکونی و تجلیل از 2600 خانواده توانمند شده مددجویان کمیته امداد ایلام اظهار کرد: مددجویان توانمند شده این نهاد اکنون خود به افرادی کارآفرین و تولید کننده در سطح جامعه تبدیل شده‌اند.

استاندار ایلام افزود: ساخت بیش از 500 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد این استان در سال جاری اقدام بزرگی است که نشان از همت بالای این نهاد و توجه به نیازهای ضروری خانواده‌ها دارد.

وی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات کمیته امداد گفت: احداث مسکن محرومان و توانمند سازی مددجویان دو مولفه مهم دولت سیزدهم در توجه به اقشار ضعیف جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام نیز در این آیین اظهار کرد: 2600 خانواده مددجو در سال جاری به توانمندی و خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده اند.

رضا طاهری افزود: همچنین در سال جاری 6500 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان راه اندازی شده و 226 میلیارد تومان صرف ایجاد این مشاغل شده است.

وی ادامه داد: امسال 2400 خدمت مسکن به مددجویان نیازمند ارایه شده که 550 مورد از این تعداد ساخت مسکن است.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام خاطر نشان کرد: راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند یکی از اقدامات مهم کمیته امداد در سال جاری بوده که سرعت و سهولت در خدمت‌رسانی، دسترسی آسان مردم به خدمات امداد و اتصال به سامانه‌های جامع کشور از خصوصیات مهم این سامانه است.

شناسه خبر 53131