شناسه خبر:53700
1401/1/11 12:50:18

استاندار همدان گفت: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را به عنوان تکلیف برای ما تعیین کرده اند و باید در راستای دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در دستور کار مسئولان و مبلغان قرار گیرد.

 

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» روز پنجشنبه در جلسه روایت امید گردهمایی مبلغان استان همدان در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: اقدامات مبلغان برای ترویج، انتقال و تبلیغ شعائر دینی، ضمن خطیر و با اهمیت بودن، قابل قدردانی است. 

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری، جهاد تبیین را به عنوان یک تکلیف برای همه ما تعیین کرده‌اند که باید آن را به نحو احسن اجرایی کنیم. 

استاندار همدان با بیان اینکه جهاد تبیین، ۲ رویکرد سلبی و ایجابی دارد که باید به آن توجه شود ادامه داد: رویکرد ایجابی، همان ضرورت تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۳ سال است، که دشمن به دنبال بد جلوه دادن و سیاه‌نمایی آن‌ها است.   

قاسمی فرزاد اظهار داشت: رویکرد سلبی، تبلیغات دشمن در راستای تشویش اذهان عمومی و بهتر جلوه دادن اقدامات نظام پیشین است و از طرفی نیز تخریب دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار داده است. 

وی یادآور شد: در جهاد تبیین باید این دو وجه، را به طور دقیق شناسایی و در راستای آن اقدام علمی ‌کرد. 

استاندار همدان با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این ۴۳ سال، باید به طور دقیق تبیین و تبلیغ شود تصریح کرد: مقابله با سیاه‌نمایی‌ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط دشمن، در دستور کار مبلغان قرار گیرد. 

وی اضافه کرد: همه کسانی که صاحب تریبون، جایگاه اجتماعی و اعتماد عمومی در بین مردم هستند دستاوردها و ارزش‌های این نظام را به عنوان یک تکلیف تبیین کنند. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه در مسیر چهل و سه ساله‌ انقلاب اسلامی لازم بود تا در راستای ساخت تمدن اسلامی، یک ریل‌گذاری محکم انجام شود گفت: پیشرفت‌های زیاد و قابل انکاری در حوزه‌های مختلف علمی، تکنولوژی، پزشکی و فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است.  

 

استاندارهمدان: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را به عنوان تکلیف تعیین کرده‌اند

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در طی چند سال اخیر بر اقتصاد مقاومتی، تولید، حمایت از تولید و اشتغال آفرینی تاکید و پافشاری کردند که این تاکیدات در راستای ایجاد زیرساخت و پایه تمدن اسلامی است.

استاندار همدان اظهار داشت: تاکنون در بخش‌های مختلف، جمهوری اسلامی دارای استحکام و بنیان اساسی در منطقه و نظام بین‌المللی شده است، لذا از این به بعد، نیاز به تبیین دستاوردهای نظام داریم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه رهبر انقلاب در پیام نوروزی چند ویژگی مهم را برای دولت مردمی بر شمردند که حائز اهمیت‌ هستند یادآور شد: دولت سیزدهم متفاوت است و ریل‌گذاری جداگانه‌ و یک چرخش گفتمانی نسبت به دولت‌های قبلی دارد. 

وی ادامه داد: دولت امیدآفرین است، اقداماتی که انجام داده، باعث شکل‌گیری امید و نشاط در جامعه شده است. 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم عمل‌کننده است و به دنبال گشایش و جهش در امور است تصریح کرد: دولت پرتحرک است، اقدامات چند ماهه گواه بر تحرک و فعالیت آن است. 

شناسه خبر 53700