شناسه خبر:54094
1401/1/23 09:24:56

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: 39 هزار و 500 نفر در یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در استان کرمانشاه شرکت کردند.

معصومه حسنی‌خونسار در مراسم اختتامیه استانی یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در کرمانشاه که ظهر روز گذشته با حضور معاون سیاسی استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان و برگزیدگان استانی این جشنواره در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره شاهد افزایش 46 درصدی شرکت‌کنندگان استان کرمانشاه نسبت به دوره قبلی هستیم.

وی با اشاره به برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در کرمانشاه، افزود: در این دوره 512 شرکت‌کننده انتخاب شدند که از این تعداد 498 برگزیده در بخش انفرادی و 14 برگزیده در بخش خانوادگی هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه به دلایل اهمیت برگزاری این جشنواره اشاره و تصریح کرد: این جشنواره به‌دلیل درگیر کردن عموم مردم با مبحث کتاب‌خوانی، معرفی و شناسایی نهاد کتابخانه‌های عمومی در جامعه حائز اهمیت است.

حسنی‌خونسار هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ ائمه معصومین (ع)، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، معرفی کتاب‌های مرتبط با ائمه معصومین، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با سیره ائمه معصومین و اشاعه و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار دانست.

شناسه خبر 54094