شناسه خبر:54523
1401/2/1 10:03:58

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت پلی‌پروپیلن الوند گفت: فاز نخست ماشین‌آلات و تجهیزات حساس و مهم شرکت‌های پلی‌پروپیلن الوند و پتروصنعت پیشتاز وارد سایت پروژه شد.

مهاجر اظهار کرد: فاز نخست ماشین‌آلات و تجهیزات حساس و مهم شرکت‌های پلی‌پروپیلن الوند و پتروصنعت پیشتاز به وزن حدود 500 تُن شامل اکسترودر، راکتور، کمپرسورها و سایر تجهیزات در اسفندماه سال گذشته وارد سایت پروژه شد.

وی با بیان اینکه به لطف پروردگار و حمایت و پشتیبانی مسئولین عالی‌رتبه کشور و استان مرکزی فاز نخست پروژه وارد چرخه فعالیت شده است، افزود: بخش دوم ماشین‌آلات از کشور مبدأ حمل و به‌زودی وارد ایران می‌شود.

مدیرعامل شرکت پلی‌پروپیلن الوند ضمن حمایت از تولید داخلی به‌خصوص در استان مرکزی، بیان کرد: حدود یک‌هزار تُن تجهیزات سفارش‌گذاری‌شده برای سازندگان داخلی به‌تدریج تا اوایل نیمه دوم سال جاری وارد سایت خواهد شد.

مهاجر افزود: خداوند را شاکریم با وجود تحریم‌های ظالمانه، به مدد الهی و تلاش مدیران، مهندسین و کارگران شرکت‌های پلی‌پروپیلن الوند و پتروصنعت پیشتاز عملیات اجرایی طرح‌ها، نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات مطابق برنامه‌ریزی با سرعت مطلوب درحال انجام است و انشاالله سال 1402 شاهد بهره‌برداری و تولید مواد اولیه استراتژیک و دانش‌بنیان مورد نیاز صنایع پایین‌دستی کشور در حوزه‌های پزشکی و بهداشتی و جلوگیری از واردات این مواد به کشور خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت پلی‌پروپیلن الوند اضافه کرد: متناسب با پیشرفت پروژه، فرآیند به‌کارگیری و استخدام نیروی انسانی از نیروهای بومی و جوان منطقه انجام می‌شود.

شناسه خبر 54523