شناسه خبر:56682
1401/3/28 09:22:41

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار سرپل‌ ذهاب گفت: 109 پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف در سرپل‌ ذهاب وجود دارد که اعتباری بالغ‌بر 150 میلیارد تومان برای آن‌ها مصوب شده است.

صدراله بابلی پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: 109 پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف در سرپل‌ ذهاب وجود دارد که اعتباری بالغ‌بر 150 میلیارد تومان برای آن‌ها مصوب شده و حدود 50 درصد از این اعتبارات مصوب‌شده تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: در جلسه مربوطه تأکید بسیاری براجرای پروژه‌ها داشتیم و امیدواریم با تخصیص و جذب اعتبارات هرچه سریع‌تر پروژه‌ها به اتمام برسد.

فرماندار سرپل‌ ذهاب تصریح کرد: کیفیت اجرای پروژه‌ها بسیار مهم است، بنابراین بر نظارت دقیق و مستمر بر اجرای پروژه‌ها تأکید شد.

بابلی تصریح کرد: برخی از ساختمان‌های اداری شهرستان در زلزله سال 1396 تخریب شده و اعتبار مناسبی برای بازسازی آن‌ها درنظر گرفته نشده که پیشنهاد دادیم در سفر رئیس‌جمهور به استان این مورد پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: انجام امورات مردم در ساختمان‌های عاریه‌ای، اجاره‌ای و یا ساختمان‌های نیازمند تعمیرات به‌خوبی انجام نخواهد گرفت، بنابراین برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم نیازمند بازسازی این ساختمان‌های تخریبی و تعمیری ادارات و نهادهای دولتی شهرستان هستیم.

شناسه خبر 56682