شناسه خبر:59154
1401/6/2 08:33:42
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان:

500 طرح هفته دولت در استان همدان بهره‌برداری می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: 500 طرح با اعتباری افزون‌بر 200 میلیارد تومان هم‌زمان با هفته دولت در این استان بهره‌برداری می‌شود.

حسن رضانیا دوشنبه‌شب با حضور در صداوسیمای مرکز همدان به بیان برنامه‌های استان در هفته دولت پرداخت و افزود: طرح‌های مهم حوزه آموزش‌وپرورش همدان هم‌زمان با هفته دولت با حضور وزیر بهره‌برداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر طرح‌های حوزه آموزشی، پروژه‌هایی نیز در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در این هفته بهره‌برداری می‌شود که نشان‌دهنده توجه دولت سیزدهم به همه حوزه‌ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان یکی از اقدامات مهم دولت در حوزه فرهنگی و اجتماعی را توجه به آسیب‌های اجتماعی و تلاش در راستای حل آن‌ها دانست و اظهار کرد: آسیب‌ها و مسائلی همچون اعتیاد و حاشیه‌نشینی در این استان وجود دارد که تاکنون برنامه‌های خوبی در راستای حل آن‌ها پیش‌بینی شده است.

رضانیا ادامه داد: یکی از علل اصلی بروز آسیب‌های اجتماعی، فاصله افتادن بین مسجد و جامعه است؛ بنابراین برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید به سمت بهره‌گیری از ظرفیت مسجد حرکت کرد.

وی تأکید کرد: پیشران‌های فرهنگی و مساجد فعال، پویا و زنده استان می‌توانند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی استان ازجمله طلاق، اعتیاد و دیگر معضلات اجتماعی را کاهش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: هفته دولت حاوی این پیام است که دولت‌مردان، کارگزاران، مسئولان و مدیران باید در مشی و سبک مدیریتی خود، شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند که در این راستا راه دولت انقلابی و نظام اسلامی ادامه دادن راه شهدا است.

رضانیا خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در شرایط سخت و دشواری دولت را به دست گرفت؛ با این وجود دولت سیزدهم در یک‌سال گذشته با هدایت رئیس‌جمهور کارهای بسیار خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت دستاوردها و نتایج عملکرد یک‌ساله‌ دولت سیزدهم منعکس می‌شود، اضافه کرد: بی‌شک هر دولتی در یک‌سال اول شروع به کار با مسائل ‌و مشکلاتی که از دولت قبل به‌جا مانده، درگیر است؛ اما دولت سیزدهم با وجود همه مشکلات، توانسته اقدامات شایسته‌ای انجام دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار کرد: هم‌زمان با این هفته طرح‌های مختلفی در شهرستان‌های استان با حضور مسئولان به‌ویژه استاندار همدان بهره‌برداری می‌شود.

هفته دولت از روز چهارشنبه دوم شهریورماه آغاز می‌شود.

شناسه خبر 59154