شناسه خبر:59305
1401/6/6 09:07:42

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار کبودراهنگ گفت: هم‌زمان با هفته دولت 56 طرح عمرانی با 107 میلیارد تومان اعتبار در نقاط مختلف این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

«مسلم غلامی» روز شنبه اظهار کرد: 14 طرح از پروژه‌های درحال افتتاح هفته دولت با مشارکت بخش خصوصی و غیر دولتی با پرداخت تسهیلات و آورده متقاضی به سرانجام رسیده و مابقی طرح‌ها مربوط به دستگاه‌های دولتی و ادارات است.

وی بیان کرد: طرح‌های شاخصی در حوزه راه، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، خدمات زیرساختی شامل برق و گاز و حوزه ورزش و جوانان اجرایی شد که در حوزه ورزش در کبودراهنگ به‌عنوان قطب کبدی، یک سالن کبدی راه‌اندازی شد.

فرماندار کبودراهنگ اظهار کرد: در حوزه جهاد کشاورزی با توجه به ضرورت توجه به کشت‌های جایگزین، تقویت گلخانه‌ها و تنوع در کشت، یک باب گلخانه با کشت میوه‌های استوایی در این شهرستان بهره‌برداری شد.

غلامی ادامه داد: در حوزه راه‌ها نسبت به شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز و اجرای روکش آسفالت راه‌های روستایی و شهری اقدام شده است.

وی گفت: دولت مردمی سیزدهم در راستای توجه به محرومان زمینه‌ساز ساخت 23 واحد مسکونی در کبودراهنگ توسط بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و تحویل به این افراد در هفته دولت شده است.

فرماندار کبودراهنگ افزود: اصلاح معابر شهری در شهرهای کبودراهنگ، گل‌تپه و شیرین‌سو توسط شهرداری، اصلاح معابر روستایی با همکاری دهیاران و بهسازی، آسفالت و زیرسازی 6 روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام گرفت و در هفته دولت بهره‌برداری شد.

غلامی اضافه کرد: عملیات اجرایی اورژانس کبودراهنگ با پیش‌بینی 35 میلیارد تومان اعتبار در این هفته آغاز شد که امید می‌رود با تکمیل آن در زمان‌بندی تعیین‌شده بخشی از مشکلات درمانی اهالی این شهرستان کاهش یابد.

وی اظهار کرد: در حوزه خدمات زیربنایی، برق‌رسانی و گازرسانی به واحدهای تولیدی اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته، همچنین بسیاری از طرح‌های کبودراهنگ با سفر رئیس‌جمهور به این شهرستان شتاب گرفت.

فرماندار کبودراهنگ ره‌آورد سفر رئیس‌جمهور به کبودراهنگ را علاوه‌بر 426 میلیارد تومان طرح‌هایی که پیش‌تر مصوب شده، اختصاص 170 میلیارد تومان دیگر و درمجموع تخصیص 600 میلیارد تومان به این شهرستان عنوان کرد.

هم‌زمان با هفته دولت 750 طرح به ارزش دو هزار و 63 میلیارد تومان در استان بهره‌برداری و عملیات اجرایی 120 طرح عمرانی با اعتبار 6 هزار میلیارد تومان آغاز شد.

شناسه خبر 59305