شناسه خبر:59503
1401/6/12 09:38:57

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار درگزین بر ضرورت استقرار دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان تاکید کرد و گفت:تلاشها برای پیگیری استقرار ادارات همچنان با قوت ادامه دارد و مردم بدانند که در این راستا هیچ کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

کمیل خواستان در جلسه عقد تفاهم‌نامه واگذاری ساختمان برای استقرار اداره کار در این شهرستان گفت: تفاهم‌نامه‌ای برای استقرار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی عقد شد که طی این تفاهم‌نامه این اداره کمتر از یک ماه دیگر در شهرستان مستقر شده و استقلال می‌یابد.

وی افزود: متاسفانه با وجود گذشت چند سال از ارتقای بخش قروه‌درجزین به شهرستان درگزین، هنوز بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان نمایندگی یا اداره ندارند.

خواستان یاد آورشد:روسای پنج اداره و دستگاه مشخص شده‌اند اما نبود ساختمان اداری برای استقرار، مستقر شدن آن‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

وی یادآور شد:ضرورت شتاب‌بخشی در تحقق این مطالبه مردمی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و پیگیری‌ها بیانگر عزم مسئولان در اجرای این مهم است.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی فرمانداری، خواستان با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و محیط زیست مصوبه استقرار اداره در شهرستان را گرفته‌و منتظر واگذاری ساختمان اداری هستند، بیان کرد: تلاش‌ها برای پیگیری استقرار ادارات همچنان با قوت ادامه دارد و مردم بدانند که در این راستا هیچ کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

شناسه خبر 59503