شناسه خبر:59844
1401/6/17 10:08:26
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:

برپایی پویش «همراهان سفر ایمن» زائران اربعین در استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: به‌منظور برقراری تردد ایمن زائران اربعین در محور‌های ارتباطی استان همدان، پویش همراهان سفر ایمن برپا شد.

 به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، صفر صادقی‌راد ابراز کرد: این پویش جهت ایجاد سفری ایمن برای زائران کربلای معلی در مجتمع خدماتی رفاهی فدک یک واقع در محور همدان به ساوه ایجاد شده است.

صادقی‌راد افزود: در این پویش در ایام اوج سفر‌های اربعین پیام‌های ایمنی برای زائران و مسافران جاده‌ای ارسال و برنامه‌های مرتبط با موضوع اربعین به مسافران ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: با این اقدام، زائران آگاهانه به سفر خود ادامه خواهند داد و سفری ایمن در پیش خواهند داشت.

صادقی‌راد تأکید کرد: در این پویش تلاش می‌شود از ظرفیت‌های هنری برای ارتقای دانش عمومی جامعه درخصوص ایمنی و فرهنگ درست رانندگی، حفظ شعائر ارزش‌های دینی، کمک به آشنایی زائران اربعین حسینی با فرهنگ عاشورا و اربعین و همچنین کمک به احیای مراسم و آیین‌های قدیمی مرتبط با فرهنگ اربعین حسینی استفاده شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های متولی این امر بتوانیم خدمات شایسته‌ای به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) ارائه دهیم.

این طرح از پانزدهم شهریورماه جاری آغاز شده است و تا 30 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

 

شناسه خبر 59844