شناسه خبر:62513
1401/8/23 09:31:02

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ورزشکاران و هنرمندان که از بیت‌المال استفاده کرده و مطرح شده‌اند هم‌اکنون باید برای دفاع از نظام به میدان بیایند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای استان مرکزی با بیان اینکه شرایط کشور از حساسیت خاصی برخوردار است و توطئه‌ها و دسیسه‌ها کم نیست اظهار کرد: دشمنان با نقشه‌های حساب شده در حال کار هستند و این امر از سخنان جان بولتون و همچنین کشف بیش از 25 هزار اسلحه قاچاق نمایانگر این موضوع است.
وی افزود: ایران دوستان و مردم کشور باید در این شرایط مراقب وحدت کشور باشند و جهت خنثی‌سازی توطئه‌ها بسیج شوند و از جبهه اهل بیت(ع) و جنبه دنیا و آخرت دفاع کنند، جبهه، جبهه جهاد همه‌جانبه است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ورزشکاران و هنرمندان که از بیت‌المال استفاده کرده و مطرح شده‌اند هم‌اکنون باید برای دفاع از نظام به میدان بیایند.
دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: وظیفه صدا و سیما در جلب اعتماد ملی و رضایت بخشی و ارسال اخبار دقیق و سریع بسیار مهم است.
وی اضافه کرد: مناسبات فرهنگی و ملی مذهبی در دوره جدید در اهمیت بیشتری قرار گیرد و از همه ظرفیت‌ها‌های استان از جمله جوان‌گرایی جهت این امر استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به صدمین سال تأسیس حوزه علمیه خبر از برنامه بزرگداشت آیت‌الله حائری در سه استان مرکزی، قم و سمنان داد.

شناسه خبر 62513