شناسه خبر:62782
1401/8/30 09:04:02

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان با بیان اینکه تأمین زمین اکثر شهرهای استان تعیین تکلیف شده‌ است، گفت: ضمن حفظ محیط‌زیست و نگهداری اراضی حاصلخیز، از ظرفیت‌های استان برای تکمیل طرح نهضت ملی مسکن استفاده می‌شود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در بیست‌ودومین جلسه شورای تأمین مسکن استان همدان با بیان اینکه براساس گزارش‌های ارائه‌شده وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در اکثر شهرهای استان تعیین تکلیف شده است، اظهار کرد: با توجه به کمبود زمین در همدان، طی اقداماتی که صورت گرفته، 174 هکتار زمین تعیین تکلیف قطعی شده و 200 هکتار دیگر نیز درحال قطعی شدن است.
وی گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در راستای انجام و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، مقرر شده اعتباراتی برای خرید زمین تأمین شود و در اختیار قرار گیرد؛ می‌توانیم اراضی مورد نیاز را خریداری و سپس به طرح نهضت ملی مسکن اضافه کنیم.
استاندار همدان با بیان اینکه ضمن حفظ محیط‌زیست و نگهداری از زمین‌های حاصلخیز از ظرفیت‌های استان در راستای تکمیل طرح نهضت ملی مسکن استفاده می‌شود، تأکید کرد: اعضای شورای تأمین مسکن استان مکلف هستند مسائل و موانع طرح نهضت ملی مسکن در استان را ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف کنند.
وی گفت: با توجه به هماهنگی و انسجام خوبی که بین دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد، طرح نهضت ملی مسکن در‌ کمترین زمان ممکن تکمیل شده و به پایان خواهد رسید.

شناسه خبر 62782