شناسه خبر:63010
1401/9/6 10:40:03
استاندار همدان به سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی ماموریت داد:

احیای واحدهای راکد و تقویت ارتباط موثر با بخش خصوصی

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت: رویکرد و راهبرد اساسی دولت مردمی سیزدهم و شخص آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشور در عرصه مدیریتی و تغییر مدیران فارغ از سلیقه‌ها و خط مشی‌های سیاسی، استفاده از توان و ظرفیت افراد در حوزه‌های مختلف است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز شنبه در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی خود اظهار کرد: این دولت نگاه مطلق‌گرایانه در عرصه تغییر مدیران ندارد و برخلاف رویه برخی دولت‌ها به دنبال جابه‌جایی صفر تا 100 نیروها و مدیران یک دستگاه و یا سازمان نیست.
وی یادآور شد: رویکرد دولت قوی بر کار و تلاش و خدمت صادقانه براساس نیازسنجی درست به مردم استوار است و بهره‌مندی از استعدادها در همه حوزه‌ها و البته با نگاه محوری به استان‌ها نیز سرلوحه کار و برنامه‌های دولت‌مردان سیزدهم است.
قاسمی‌فرزاد افزود: هر شخصی فارغ از سلیقه سیاسی‌اش چنانچه در چاچوب اصول نظام حرکت کند، توانمند، متخصص و متعهد باشد و خط مشی و اصول راهبردی دولت سیزدهم را قبول داشته باشد و رویکرد و عملکردش نیز منشأ اثر باشد و برآیند تلاش‌هایش هم خدمت صادقه به مردم، می‌تواند در عرصه و صحنه مدیریتی این دولت مدیریت کند.
وی از سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خواست که با جدیت موضوع رونق تولید و احیای طرح‌های راکد و همچنین حمایت و ارتباط‌گیری مؤثر با فعالان بخش خصوصی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.
این مقام مسئول همچنین از معاون جدید خواست که در مورد کیفیت نان و سازمان‌دهی بازار، تأمین میوه و سایر اقلام ضروری شب عید و ایام ضروری و پُرمصرف سال و قطع کردن پای دلالان از عرصه بازار و در بخش‌های گوناگون، اهتمام ویژه بورزد.
استاندار همدان در سخنانی گفت: ظاهر پورمجاهد را از سال 72 می‌شناسم، ایشان فارغ از مسائل سیاسی و براساس تفکر اعتقادی با تمام توان برای خدمت‌رسانی به مردم کار را با صداقت، سلامت و جدیت پیگیری می‌کرد.
   شانزدهمین تودیع یک مدیر
وی درباره سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: ایشان مدتی در آبفا بوده و در حوزه‌های اقتصادی نیز کار کرده و به اقتصاد دیجیتال هم تسلط دارد.
استاندار همدان از سیدمجتبی حسینی خواست که به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، مسئله رونق تولید و شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی توجه کند.
وی افزود: تا پایان سال 1402 باید زمینه‌های خدمت‌رسانی به‌ویژه در بخش کالا و خدمات برای مردم فراهم شود و شعار از مزرعه تا منزل برای تأمین نیازمندی‌های شهروندان با کمترین هزینه و حذف واسطه‌ها محقق شود.
آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان درحالی برگزار شد که به گفته پورمجاهد معاون پیشین، این شانزدهیمن آیین تودیع وی در عرصه مدیریتی و در بیش از 34 سال خدمت بوده است.
معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه این استان ازلحاظ رشد تورم در رده‌های پایین است، افزود: همدان پایه‌های اقتصادی خوبی برای رشد دارد.
ظاهر پورمجاهد افزود: با وجود تحریم‌ها که برخی حوزه‌های اقتصادی را متأثر کرده بود، برای کاهش نرخ بیکاری در استان همدان تلاش فراوانی صورت گرفت.
در این جلسه سیدمجتبی حسینی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی نیز در سخنانی اظهار امیدواری کرد تا با مساعدت دستگاه‌های اجرایی بتواند افق روشنی برای مردم استان فراهم کند.

شناسه خبر 63010