شناسه خبر:63738
1401/9/23 09:11:03

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان کردستان در چارچوب قانون پیگیر اشکالات و مطالبات استان خواهیم بود، افزود: برخی از درخواست‌ها و مطالبات موانع قانونی داشته و قابل اجرا نیست اما باید بررسی شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، امروز، 22 آذرماه در نشست مجمع مطالبه‌گران استان کردستان گفت: به آینده کردستان بسیار امیدوارم و معتقدم در مطالبه‌گری و پیگیری مشکلات نباید خودزنی کنیم.
وی با اشاره به اینکه در چارچوب قانون پیگیر اشکالات و مطالبات استان خواهیم بود، افزود: برخی از درخواست‌ها و مطالبات موانع قانونی داشته و قابل اجرا نیست اما باید بررسی شود.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: هر مشکل و مطالبه‌ای از طریق دستگاه مربوطه از جمله دادگستری و دستگاه‌های نظارتی و امنیتی بررسی و پیگیری می‌شود، گاهی اوقات در مطالبه‌گری ادعاها و صحبت‌هایی مطرح می‌شود که باید اثبات شود.
حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه منتقد و معترض محترم است و اغتشاشگر نیز باید هدایت شود، افزود: در کردستان باوجود برخی مشکلات که در حال پیگیری بوده اما اقدامات خوبی نیز از سوی نظام انجام شده که باید دیده شود.
وی اظهار کرد: اتفاقات خوبی همچون مناطق آزاد بانه و مریوان در حال انجام است که در صورت بهره‌برداری و اتمام مراحل اجرایی، هزاران نفر جوان کردستانی را صاحب شغل می‌کند.
وی در پایان یادآور شد: کردستان استانی بسیار غنی است و بنده به آینده این استان امیدوارم و اگر اجازه بدهند اتفاقات خوبی در این استان صورت می‌گیرد.

شناسه خبر 63738