شناسه خبر:64246
1401/10/5 09:19:39

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: مستند «دیدار یار» عنوان برنامه‌ای از موسسه فرهنگی هنری آفتاب هنر الوند در آستانه سومین سالگرد سردارسلیمانی از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

مسعود ویژه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مستند تک‌قسمتی «دیدار یار» به سفارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تهیه و تولید می‌شود اظهار کرد: این مستند روایتی از دیدارهای سردار شهید سلیمانی با خانواده شهدای عملیات رمضان و حضور در نخستین یادواره شهدای عملیات رمضان در سال 1397 است.
وی با تأکید بر اینکه در این مستند، ترکیبی از تصاویر بکر آرشیوی استفاده شده است افزود: گفت‌وگو با خانواده شهدا و همرزمان سردار سلیمانی در عملیات رمضان و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل شهیدان حاجی‌بابایی و دیدار با حاج جلال حاجی‌بابایی رزمنده، جانباز دفاع مقدس و پدر شهیدان از بخش‌های تماشایی این برنامه است که در کنار لحظاتی کوتاه از دیدارهای سردار سلیمانی با خانواده‌های شهدا در این مستند به نمایش گذاشته خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: مستند «دیدار یار» به سفارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از شبکه همدان و شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

شناسه خبر 64246