شناسه خبر:64992
1401/10/27 08:54:00
نماینده ولی فقیه در کردستان:

شورای راهبردی بانوان در کردستان تشکیل شود

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: شورای راهبردی بانوان با عضویت تعداد محدودی از افراد تأثیرگذار و فرهیخته در استان برای برنامه‌ریزی‌های عملیاتی اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در نشست هم‌اندیشی با بانوان فرهیخته استان کردستان اظهار کرد: وظیفه ما در این جامعه تشکیل یک خانواده سالم است.
وی خاطرنشان کرد: دعوت به معنویت و ارزش‌های دینی و ملی از نیازهای امروز جامعه است و باید در این راستا تلاش‌های لازم صورت بگیرد.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه توجه عمیق به مقوله زن را مورد تأکید قرار داد و گفت: عمق توجه به بانوان باید افزایش پیدا کند و کارها و روش‌های جدید در این خصوص مد نظر قرار گیرد.
حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: امروز نیاز به روش و ایده‌های جدید در حوزه بانوان هستیم باید نقاط ضعف گذشته را برطرف و با بهره‌گیری از روش‌های جدید به حوزه بانوان بیش از پیش پرداخته شود.
وی با بیان اینکه کار پژوهشی و سند در حوزه‌های مختلف زیاد داریم امروز به جای سند و حرف نیاز به کارهای کاربردی و عملیاتی هستیم، گفت: زمینه ارتقای دینی، معنوی، فکری خواهران در سیستم‌های اداری باید فراهم شود و از پرداختن به کارهای سطحی و دارای ارزش گزارش باید پرهیز شود.
نماینده ولی فقیه در کردستان تأکید کرد: آسیب‌های حوزه زنان به‌صورت کامل احصا و راهکارهای عملیاتی برای رفع این آسیب‌ها باید ارائه شود.
پورذهبی عنوان کرد: براساس آمارهای واقعی و دقیق در حوزه مشکلات و معضلات و حتی بزهکاری بانوان باید راهکارهای عملیاتی ارائه شود.
وی اذعان کرد: شورای راهبردی بانوان با عضویت تعداد محدودی از افراد تأثیرگذار و فرهیخته در استان تشکیل و در قالب این شورا برنامه‌ریزی‌های عملیاتی با خروجی بالا اجرا شود.
وی افزود: نشست‌های روشنگری و رفع شبهات با حضور افراد صاحب نظر و داری توان علمی بالا برگزار شود.

شناسه خبر 64992