شناسه خبر:66144
1401/11/27 09:43:48

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی تویسرکان از تجهیز 45 درصد از روستاهای این شهرستان به دوربین پایش تصویری خبر داد و گفت: فوتی‌ ناشی از تصادفات با کاهش پنج درصدی مواجه شده است.

رضا نوری ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران درخصوص عملکرد انتظامی این شهرستان نسبت به سال گذشته با اشاره به افزایش 11 درصدی کشفیات مواد مخدر و 10 درصدی دستگیری معتادان و خُرده‌فروشان مواد مخدر، اظهار کرد: میزان کشفیات کالای قاچاق ازلحاظ ارزش ریالی 17 درصد افزایش داشته و در تعداد دستگیرشدگان نیز 54 درصد افزایش عملکرد را شاهد هستیم.
وی با اشاره به کاهش پنج درصد فوتی‌ها در تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری در این شهرستان، افزود: درخصوص تصادفات خسارتی درون‌شهری به‌خاطر بارش نزولات آسمانی افزایش و در حوزه تصادفات جرحی نیز تقریباً کاهش داشتیم.
فرمانده انتظامی تویسرکان از افزایش 19 درصدی کشفیات سلاح، 10 درصدی صدور گذرنامه، 20 درصدی همکاری با اصناف به‌منظور صدور پروانه، 12 درصدی صدور گواهینامه و 15 درصدی تعویض پلاک در سطح شهرستان خبر داد.
وی با اشاره به افزایش چهار درصدی تماس مردم با پلیس 110 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، امنیت را حاصل مشارکت مردم و مسئولان دانست و گفت: مجموعه انتظامی شهرستان به‌منظور حفظ امنیت عمومی و ارتقای امنیت اجتماعی و خدمات‌رسانی به شهروندان به‌صورت شبانه‌روزی از طریق تلفن 110 آماده پاسخگویی و ارائه خدمات است.
نوری در ادامه به انجام دو عملیات موفق در 48 ساعت گذشته در شهرستان با حضور هشت تیم عملیاتی- انتظامی اشاره کرد و ادامه داد: سارقانی که آسایش و آرامش مردم را به مخاطره انداخته بودند، در هشت نقطه شناسایی و 6 سارق و یک مالخر دستگیر شدند و حدود پنج فقره اموال سرقتی کشف و ضبط و پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
وی با اشاره به دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش که با اسحله کمری مبادرت به ضرب‌وشتم یکی از شهروندان کرده بود، گفت: در راستای حفظ امنیت شهروندان با اجرای طرح کنترل، مقادیری مواد مخدر در بازرسی از منزل این فرد و هم‌دستش کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی تویسرکان تجهیز منازل، اماکن و باغات به‌ویژه دامداری‌ها را به پایش تصویری و سنسورهای حرکتی خواستار شد و افزود: 41 نقطه شهر درحال تجهیز به پایش تصویری است، ضمن اینکه پایش تصویری ورودی 20 روستا از 60 روستای بخش مرکزی انجام شده و بقیه را در دست اقدام داریم.

شناسه خبر 66144