شناسه خبر:66533
1401/12/7 10:10:48

استاندار همدان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تشکیل توسط امام راحل تاکنون توانسته با ایثار و ازخودگذشتگی در صف مقدم دفاع از ایران و ولایت باشد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز شنبه به‌مناسبت روز پاسدار و جانباز با حضور در جمع سپاهیان انصارالحسین (ع) استان همدان، ابراز کرد: تلاش برادران سپاهی برای حفظ ارزش‌ها، اعتقادات و سرزمین ایران، قابل قدردانی است.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌دلیل دفاع از سرزمین و حریم ولایت، مورد کینه دشمنان این نظام و مردم قرار گرفته است.

قاسمی‌فرزاد گفت: بسیج و نیروهای بسیجی پاره تن مردم‌ هستند و وجود آن‌ها مایه افتخار است، چراکه با جان و دل در عرصه‌های مختلف در خدمت‌رسانی به مردم حضور فعال دارند و منشأ اثر هستند.

وی افزود: ایثارگری‌های برادران بسیجی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قبل، حین و پس از دوران دفاع مقدس به‌ویژه اغتشاشات اخیر فراموش‌نشدنی است.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی در اغتشاشات اخیر تمام توان خود را برای ایجاد اخلال در این نظام الهی به‌کار گرفتند، اظهار کرد: آنچه سپاه و بسیج سرلوحه کار خود قرار داده، مکتب سیدالشهدای حضرت امام حسین (ع) است.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: باید مراقب باشیم وحدت و انسجام بین مردم، دولت و حاکمیت بیش‌ازپیش حفظ ‌شود.

 

 

شناسه خبر 66533