شناسه خبر:67113
1401/12/21 11:02:05

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: مشکل و کمبودی در عرضه اقلام اساسی در استان وجود ندارد.

فرزاد سردارزاده در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر استان،با اشاره به اینکه مشکل و کمبودی در عرضه اقلام اساسی در استان وجود ندارد، اظهار کرد:با توجه به تقارن نوروز و ماه رمضان امکان افزایش تقاضا وجود دارد که هماهنگی‌های لازم انجام شده و طرح نظارتی ویژه نوروز از 15 اسفند تا با حضور گشت‌های مشترک آغاز شده است.رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از برپایی نمایشگاه بهاره در سنندج نخبر داد و گفت: نظارت‌های مستمر بر این نمایشگاه داریم و استقبال خوبی را نیز از علاقه‌مندان شاهد هستیم.

   فعالیت 64 پایگاه خدمات اورژانس در ایام نوروز

دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از 24 اسفند نظارت بر رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا تشدید می‌شود، اضافه کرد: در استان 64 پایگاه خدمات اورژانس، 120 دستگاه آمبولانس و بک هلیکوپتر برای ارائه خدمات فعال هستند.

فریدون عبدالملکی خاطرنشان کرد: تمام 16 بیمارستان در حالت آماده‌باش بوده و در ورودی شهرها نیز ایستگاه‌های سلامت برای ارائه راهنمایی برای رعایت نکات در سفر برپا می‌شود.

شناسه خبر 67113