شناسه خبر:68732
1402/2/17 00:19:47

سپهرغرب، گروه خبر: معاون راهداری اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: طی سال گذشته 25 کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان همدان نصب شد.

جواد نگاهداری افزود: با فعال‌سازی دو گروه امانی و پیمانی در سال گذشته، نصب حفاظ میانی در نقاط پُرتصادف و دارای تصادف استان آغاز شد و این روند امسال نیز به‌صورت جهادی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: یکی از تأثیرات مثبت نصب نیوجرسی در محور همدان- ملایر (گردنه زاغه) بود که متأسفانه هرساله شاهد تصادفات رخ‌به‌رخ زیادی در این گردنه بودیم و با اقدام جهادی گروه امانی، عملیات نصب نیوجرسی به طول 3.5 کیلومتر در این مقطع اجرا شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: در محورهای استان 116 نقطه پُرتصادف و دارای تصادف شناسایی شده بود که 63 نقطه آن به‌صورت کامل رفع و اصلاح شد و در سایر نقاط نیز عملیات آشکارسازی انجام شده است.

نگاهداری با بیان اینکه افزایش ایمنی محورهای استان جزء اولویت‌های راهداری است، گفت: 52 دو نقطه پُرتصادف و دارای تصادف جدید در راه‌های استان شناسایی شده و عملیات اجرایی آشکارسازی و رفع این نقاط آغاز شده است و از 116 نقطه سال گذشته تنها هفت نقطه جزء این نقاط جدید هستند.

شناسه خبر 68732