شناسه خبر:69609
1402/3/8 11:36:53

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان همدان از تشکیل کارگروه سامان‌دهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه به‌منظور حفظ حقوق مالکیت اشخاص و بیت‌المال و نظارت بر وضعیت خودروهای توقیفی در همدان خبر داد.

حسن خانجانی‌موقر صبح یکشنبه طی بازدیدی از انبارهای اموال تملیکی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، پارکینگ خودروهای توقیف‌شده و نیز گمرک استان همدان، با بیان اینکه بنا به دستورالعمل صادره از سوی ریاست قوه قضائیه مبنی بر سامان‌دهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه این بازدید به انجام رسید، عنوان کرد: در راستای اجرای این دستورالعمل که با هدف حمایت از حقوق عامه و جلوگیری از تضییع مالکیت شهروندان و بیت‌المال صادره شده، کارگروه استانی تشکیل و نظارت‌ها با جدیت دنبال می‌شود.
وی افزود: تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با اجرای قوانین مجازات اسلامی، قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و مواردی از این قبیل نیز جزء اهداف و برنامه‌ریزی‌های این کارگروه است.
دادستان همدان در ادامه از تشکیل کارگروه سامان‌دهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه به‌منظور حفظ حقوق مالکیت اشخاص و بیت‌المال، نظارت بر وضعیت خودروهای توقیفی و نیز جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه توقیفی ناشی از اعمال قانون در همدان خبر داد.

شناسه خبر 69609