شناسه خبر:71272
1402/4/20 09:10:58

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند اولویت این سازمان است.

اکبر محمدی در دیدار با فرمانداران و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تعامل سازنده این سازمان با تمام دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: رویکرد جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان ارائه راهکار برای حل مشکلات در راستای توسعه همه‌جانبه استان و حل مسائل و مشکلات دستگاه‌ها و فرآیند‌های اجرایی است.
وی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان با نگاه کارشناسی و رویکرد عدالت‌محوری خود می‌کوشد تا بتواند نقش مؤثر خود را در راستای توسعه همه‌جانبه استان به‌خوبی ایفا نماید.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان با اشاره به مصوبات دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام استان که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را از اولویت‌های کاری این سازمان دانست.
محمدی ابراز امیدواری کرد؛ در سال‌جاری با پیگیری‌های مستمر، مدیریت اعتبارات و با همکاری مجمع نمایندگان استان و همراهی فرمانداران بتوانیم نسبت به اتمام این پروژه‌ها اقدام نماییم.
رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی هم از آمادگی و همراهی مجمع نمایندگان استان در راستای پیشبرد اهداف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبر داد و گفت: امیدواریم با تحولات صورت گرفته و سکانداری یکی از خبرگان این حوزه شاهد توسعه بیش از پیش استان باشیم
بهزاد رحیمی با اشاره به افزایش بودجه کردستان و جهش قابل توجه کردستان در این زمینه، تصریح کرد: امسال سه نفر از نمایندگان در کمیسیون تلفیق حضور داشتند که حداقل دستاورد آن‌ها جهش در اعتبارات استان است تا جایکه جایگاه استان از 24 به 14 ارتقا پیدا کرد.
وی تصریح کرد: این ارتقا رتبه بخشی از کار است که مرحله نهایی آن کار اجرایی است، باید نظارت بیشتری صورت بگیرد و پروژه‌ها در حوزه عمرانی و پیمانکاری با نظارت هرچه بیشتر روی ریل بیفتد.
فرماندار سقز هم با اشاره به اینکه تعدادی از طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان سقز برای تکمیل، نیاز به تامین اعتبار از محل اعتبارات تملک‌دارایی‌های سرمایه‌ای است خواستار تخصیص مناسب از سوی سازمان مدیریت شد.
جعفر توان همچنین با اشاره به نقش سازمان مدیریت در توسعه همه‌جانبه و پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان، رویکرد این سازمان برای استفاده از نظر نخبگان و تشکیل اتاق فکر را اقدامی ارزشمند برشمرد.

شناسه خبر 71272