شناسه خبر:71725
1402/4/31 12:54:06

مدیرعامل شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از آمادگی این نهاد برای مشارکت در اجرای طرح ملی نهضت مسکن خبر داد و گفت: سه هزار واحد مسکونی توسط این شرکت در شهرستان‌های مهران، دهلران و ایلام ساخته می‌شود.

استاندار ایلام روز پنجشنبه با مدیرعامل شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سفر به این استان، دیدار و گفت و گو کرد.

حسن بهرام‌نیا در این دیدار با تأکید بر اینکه همراهی و همکاری خوبی در سطح استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد، گفت: سهم استان ایلام از طرح نهضت ملی مسکن 32 هزار واحد است که باید تا موعد مقرر در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی افزود: تعامل خوبی میان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان وجود دارد که نتیجه این تعاملات به نفع متقاضیان مسکن خواهد بود و ازجمله آن‌ها می‌توان به تسریع در صدور اسناد و صدور پروانه اشاره کرد.

استاندار ایلام با اشاره به خدمات ارزشمند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این استان، یادآور شد: دغدغه این ستاد در راستای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن ارزشمند است.

بهرام‌نیا بیان کرد: زمین مورد نیاز برای احداث یک هزار واحد مسکونی برای واجدین شرایط طرح ملی نهضت مسکن در فاز نخست در اختیار این ستاد قرار می‌گیرد.

به گفته وی، محدودیتی برای ساخت مسکن در طرح اقدام نهضت ملی برای مشارکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در این دیدار از آمادگی این ستاد، برای ساخت مسکن در قالب اقدام ملی در استان ایلام خبر داد و گفت: خوشبختانه روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان از پیشرفت خوبی برخوردار است و ما نیز در راستای تسریع در این روند، از آمادگی لازم برای مشارکت در ساخت واحدهای مسکونی مرتبط با این طرح، برخورداریم.

محمدجواد اسماعیلی یادآور شد: با توجه به رایزنی‌های انجام‌شده مقرر شده است که از 32 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان ایلام، تعداد سه هزار واحد توسط شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سه شهرستان مهران، دهلران و ایلام احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه ستا اجرایی فرمان امام (ره) از ابتدای کار، ورود جدی به طرح نهضت ملی مسکن داشته است، خاطرنشان کرد: با تدابیری که اندیشیده خواهد شد در مدت زمان کوتاهی، شاهد افتتاح و بهره‌برداری این واحدهای مسکونی در آینده نه‌چندان دور خواهیم بود.

 

شناسه خبر 71725