شناسه خبر:71829
1402/5/3 08:56:05

سپهرغرب، گروه خبر: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب همدان از توسعه آب‌رسانی به روستاهای رزن خبر داد و گفت: اصلاح و توسعه شبکه توزیع و چاه‌های آب رزن انجام شده است.

حمیدرضا نیکداد روز گذشته از توسعه آب‌رسانی به روستاهای رزن خبر داد و اظهار کرد: اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در سطح روستاهای شهرستان (اورته قمیش، گونلو، چورمق، قادرخلج، کهارد، جعفرآباد و غیره) به متراژ پنج هزار متر با اعتباری بالغ‌بر 21 هزار و 500 میلیون ریال، انجام شده است.

وی به توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب رزن به متراژ 600 متر اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ‌بر 6 هزار میلیون ریال، انجام شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب همدان به تجهیز و وارد مدار کردن چاه شماره دو روستای کلیجه از توابع بخش مرکزی رزن نیز اشاره کرد و افزود: این پروژه اعتباری بالغ‌بر سه هزار میلیون ریال دارد.

وی با بیان اینکه حفر چاه در روستای جربانلو توسط قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) برای جبران کمبود آب مجتمع با هزینه هفت میلیارد تومان انجام شده است، گفت: تجهیز و وارد مدار کردن چاه 6 روستای توابع بخش سردرود به‌منظور رفع مشکل کم‌آبی، با 6 میلیارد تومان انجام شده است.

نیکداد از اجرای خط انتقال آب از شهر رزن تا روستای تکیه خبر داد و افزود: این پروژه توسط قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) (برخوارداری روستا از آب شرب سالم و بهداشتی) با اعتباری بالغ‌بر 12 میلیارد تومان به نتیجه رسیده است.

وی به اصلاح قسمتی از خط انتقال روستای آغچه خرابه مرکزی نیز اشاره کرد و گفت: مشکل چندین‌ساله روستا با این اصلاح رفع و اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در بخش شهری نیز انجام شد.

شناسه خبر 71829