شناسه خبر:72245
1402/5/17 11:14:42

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آماده‌باش جایگاه‌های سوخت مسیر تردد زوار خبر داد و گفت: چهار جایگاه سیار نیز در مرز خسروی مستقر خواهد شد.

ابراهیم پوریزدانی، با اشاره به آمادگی کامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه برای تامین سوخت مورد نیاز زوار اربعین، گفت: 25 جایگاه سوخت در مسیر تردد رفت و برگشت زوار اربعین در استان داریم که همه آنها آماده هستند.

وی ادامه داد: باتوجه به افزایش نیاز مردم به مصرف سوخت و بالا بودن میزان تردد در مرز خسروی، چهار جایگاه سیار برای استقرار در این مرز نیز تدارک و تجهیز شده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه ذخیره سازی کامل سوخت برای ایام اربعین در منطقه کرمانشاه صورت گرفته، اظهار کرد: کمبود سوختی در این ایام نخواهیم داشت.

پوریزدانی همچنین از در نظر گرفتن "کارت سوخت اربعین" برای ناوگان اتوبوسی که زوار اربعین را جابجا می‌کنند و تایید شده هستند نیز خبر داد که در چند جایگاه منتخب امکان سوخت‌گیری با قیمت مناسب‌تر را خواهند داشت.

وی اشاره‌ای هم به تشدید نظارت بر نحوه عملکرد جایگاه‌های سوخت در ایام اربعین داشت و عنوان کرد: این نظارت‌ها به صورت مستمر انجام خواهد شد تا مشکلی برای تامین سوخت زوار ایجاد نشود.

 

شناسه خبر 72245