شناسه خبر:72298
1402/5/18 10:20:56

فرماندار کرمانشاه از ادارات شهرستان خواست برای تحقق تعهدات اشتغال خود اهتمام بیشتری به خرج دهند.

محمدرضا آمویی، در جلسه کمیته اشتغال شهرستان کرمانشاه، با بیان اینکه بر اساس آمارهای موجود تا این وقت از سال 9 درصد از برنامه اشتغال شهرستان عقب هستیم، اظهار کرد: انتظار داریم ادارات و نهادهایی که نتوانسته‌اند سهمیه اشتغال خود را اجرایی کنند، اهتمام بیشتری برای تحقق تعهدات خود داشته باشند.

آمویی با توضیح خواستن از ادارات و نهادهایی که تعهدات اشتغال خود را تا این وقت از سال محقق نکرده‌اند، از این ادارات و نهادها خواست با برنامه‌ریزی منسجم خود را به برنامه برسانند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه جلسات کمیته اشتغال شهرستان باید هر دو هفته یکبار تشکیل شود، گفت: این جلسات باید با حضور مدیران و افراد مسئول شهرستان تشکیل شود تا بتوانند کارایی لازم را برای تحقق تعهدات اشتغال کرمانشاه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به سهم زیاد شهرستان کرمانشاه در تعهدات اشتغال استان انتظار می‌رود مدیران و مسئولان شهرستان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که به دلیل کم کاری آنها آسیبی متوجه استان نشود و جایگاه استان از حیث تحقق تعهدات اشتغال پایین نیاید.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به اهمیت توجه به پرداخت تسهیلات حوزه مشاغل خانگی در راستای تحقق تعهدات اشتغال شهرستان داشت و گفت: از مدیران و مسئولان درخواست می‌شود برای جذب کامل تسهیلات حوزه مشاغل خانگی برنامه‌ریزی کنند.

در این نشست سهمیه اشتغال شهرستان کرمانشاه در سال جاری 12 هزار و 519 نفر اعلام و عنوان شد تاکنون برای 3503 نفر معادل 28 درصد سهمیه شهرستان اشتغال ایجاد شده است، در حالیکه باید 38 درصد سهمیه اشتغال شهرستان محقق می‌شد.

 

 

شناسه خبر 72298