شناسه خبر:72771
1402/5/31 09:08:08

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: 5 آمبولانس آماده در مرز مسقر است و مجوزهای لازم هم اخذ شده تا در صورت حوادث احتمالی برای هموطنان با ورود به مرز منذریه، عملیات انتقال را انجام دهند.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات انجام شده برای خدمت‌رسانی به اربعین، اظهار کرد: کرمانشاه، استان محل تردد خیل عظمیمی از زائران اربعین است که از مرزهای خروجی کشور عازم عتبات عالیات می‌شوند.وی از آمادگی هلال احمر از ورودی تا خروجی استان، ادامه داد: 30 پایگاه ثابت و سیار در مسیر فعال هستند و در خط صفر مرزی استقرار نیروها را چندروزی است که شروع کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی خدمات‌رسانی 100 دستگاه خودرو امدادی، کمک‌دار و آمبولانس، خاطرنشان کرد: 250 نفر به صورت روزانه در تیم‌ها و پایگاه‌ها استقرار یافته‌اند.

وی تصریح کرد: قرارگاه مرزی در خط صفری مرز خسروی به صورت فعال و 24 ساعته در حال ارائه خدمت است.

محمدی، از آمادگی تیم پشتیبان امداد هوایی به همراه تیم عملیاتی و واکنش سریع خبر داد و گفت: 5 آمبولانس آماده در مرز مسقر است و مجوزهای لازم هم اخذ شده تا در صورت حوادث احتمالی برای هموطنان با ورود به مرز منذریه، عملیات انتقال را انجام دهند.

شناسه خبر 72771