شناسه خبر:73009
1402/6/6 09:53:37

رئیس هیئت فوتبال کردستان گفت: تیم فوتبال بانوان شاهو کامیاران در آخرین بازی لیگ دسته دوم بانوان کشور تیم آکو کرمانشاه را در خانه متوقف کرد و به لیگ دسته اول کشور صعود کرد.

رضا رحمانی اظهار کرد: مرحله نهایی لیگ دسته یکم فوتبال بانوان کشور با حضور 10 تیم در کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: کارگران رشت، سپنتا تهران، جوان گرگان، وارش نوشهر، شاهو کامیاران، آکو کرمانشاه، آسپادانا اصفهان، سلیمی بوشهر، ستارگان بهار البرز و مهر عظام تیم‌های حاضر در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بودند که در این فصل مسابقات خود را برای صعود به لیگ دسته یکم برگزار کردند.

رحمانی خاطرنشان کرد: تیم شاهوی کامیاران نماینده استان کردستان در این رقابت‌ها در گروه دوم با تیم‌های مهر عظام، ستارگان بهار البرز، کارگران رشت و آکو کرمانشاه هم‌گروه بود.

وی افزود: نماینده کردستان در روز نخست مسابقات با نتیجه سه بر یک از سد تیم ستارگان البرز گذشت و با نتیجه بدون گل تیم کارگران رشت را متوقف کرد.

رحمانی خاطرنشان کرد: فوتبالیست‌های تیم شاهوی کامیاران در روز سوم مسابقات توانستند با دو گُل بدون گل خورده تیم مهر عظام تهران را مغلوب خود کنند و در روز پایانی نیز در مصاف با تیم آکو کرمانشاه میزبان این دوره از رقابت‌ها به نتیجه یک بر یک دست پیدا کردند و با هشت امتیاز به لیگ دسته یکم فوتبال بانوان کشور راه پیدا کردند.

 

شناسه خبر 73009