شناسه خبر:73099
1402/6/8 11:06:33

فرماندار ویژه دهلران گفت 120 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی روستاهای این شهرستان در دولت کار و کرامت هزینه شده است.

لطیف صادقی روز سه‌شنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی آسفالت روستایی در شهرستان دهلران، اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته دولت عملیات اجرایی آسفالت چهار روستای بخش دشت عباس شروع شد.

وی افزود: این روستاها شامل «بیت فزیه»، «بدر»، «حمزه» و «خیبر» به میزان 17 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال است.

فرماندار ویژه دهلران گفت: همچنین در سال جاری عملیات اجرای آسفالت چهار روستای این بخش شامل روستاهای برم، ذوالفقار، مطارفه و عین خوش به میزان 19 هزار و500 متر مربع و یک‌هزار و چهار صد متر جدولگذاری معابر در روستاهای نصر یک و نصر دو و ابوغویر به بهره‌برداری رسید.

صادقی خاطرنشان کرد: در دولت کار و کرامت توجه ویژه‌ای به روستاهای این شهرستان شده است.

**بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی روستای ولیعصر بخش دشت عباس

همچنین در مراسمی با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام و فرماندار ویژه دهلران، زمین چمن مصنوعی روستای ولیعصر بخش دشت عباس به بهره‌برداری رسید.

شهاب شهبازی در این آیین اظهار کرد: این چمن مصنوعی در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع است که امروز افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: برای این پروژه ورزشی 16 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کل اداره ورژش و جوانان استان افزود: این پروژه از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت به بهره برداری رسیده است که باید از پیگیری‌های استاندار محترم و نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه دهلران قدردانی کرد.

فرماندار ویژه دهلران نیز در این مراسم، گفت: امروز دورترین روستاهای‌های این شهرستان هم از نعمت زمین چمن مصنوعی برخوردار شده و می‌شوند.

لطیف صادقی با تقدیر از همت دولت و پیگیری استاندار محترم و نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، افزود: سالن ورزشی روستای ولیعصر، چمن مصنوعی روستای استقلال و عین خوش، بیات و هفتکده، زمین چمن مصنوعی روستای عین خوش، سالن ورزشی روستای وحدت و بردی در دست اقدام است که تکمیل آن‌ها به جد دنبال می‌شود.

شهرستان مرزی دهلران در جنوب استان ایلام واقع شده است.

 

شناسه خبر 73099