شناسه خبر:73132
1402/6/8 12:45:41

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، از توسعه و اصلاح پنج هزار و 130متر شبکه‌های توزیع آب در شهر قورچی باشی و روستاهای این شهر در شهرستان خمین، از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

 

« حشمت ‌اله عباسی»، افزود: از ابتدای امسال به منظور ارایه خدمات به مشترکین جدید و رفع مشکلات کمبود آب به خصوص در روستاهای این شهر، توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب و همچنین برگزاری چندین مانور پیمایشی برای شناسایی انشعابات غیرمجاز آب، در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی ادامه داد: عملیات توسعه شبکه توزیع آب در مجموع به طول 2 هزار و 580 متر در شهر قورچی باشی و روستاهای سیف‌الدین، لکان، ورچه، کمانکش و طیب‌آباد انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ادامه داد: اصلاح و بازسازی شبکه‌های توزیع آب فرسوده در روستاهای خیرآباد، کوکه، جوادیه و مزرعه قاسم به طول 2 هزار و 550 متر انجام شده است که تاثیر بسیار خوبی در رفع مشکلات کم‌آبی و جلوگیری از شکستگی‌های پی در پی لوله‌ها داشته است.

عباسی، با تقدیر از همکاری دهیاری‌ها، خیرین و مشترکین در انجام این اقدامات اظهار کرد: هشت مانور پیمایشی در بخش قورچی باشی شهرستان خمین برگزار شد.

وی بیان کرد: این مانورها با هدف شناسایی مشترکین پرمصرف و انشعابات غیرمجاز آب در روستاهای این بخش انجام شد که در این راستا، 45 انشعاب غیرمجاز آب شناسایی و مهر و موم شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اضافه کرد: نصب کنتورهای حجمی بر روی شیرهای آتش‌نشانی شهرداری برای مدیریت مصرف آب، تعویض 65 کنتور خراب و اصلاح 100 فقره انشعاب فرسوده از دیگر اقدامات انجام شده در این شهر از ابتدای سال جاری تاکنون است.

شناسه خبر 73132