شناسه خبر:73410
1402/6/18 13:20:08

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اصلاح بیش از سه هزار متر شبکه توزیع آب در روستاهای شهرستان درگزین از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر در تشریح اقدامات انجام‌شده در شهرستان درگزین در بخش اصلاح و توسعه شبکه آب و خطوط انتقال گفت: با هدف پایداری و سامان‌دهی توزیع آب شرب در شبکه آب‌رسانی، افزایش کمی و کیفی فشار آب و رفع مشکل شکستگی‌ها در روستاها، از ابتدای سال جاری در شهرستان درگزین اصلاح شبکه توزیع آب و استاندارد‌سازی انشعابات در روستای وسمق به طول یک‌هزار و 100 متر و اصلاح شبکه توزیع آب و استاندارد‌سازی انشعابات در روستای شوند به طول یک‌هزار متر انجام شده است.

وی با شاره به توسعه شبکه توزیع آب در روستای عین‌آباد به طول 950 متر، افزود: اصلاح شبکه توزیع آب در روستاهای مختلف ازجمله شاهنجرین، گیودره، گلستان و حکان نیز مجموعاً بیش از یک‌هزار متر بوده است.

وی با تأکید بر اینکه تمام این اقدامات از محل اعتبارات استانی صورت گرفته است، گفت: در همین راستا اصلاح خط انتقال آب شرب سایز 160 میلی‌متر مجتمع عین‌آباد به طول یک کیلومتر انجام شده است.

 

 

شناسه خبر 73410