شناسه خبر:74638
1402/7/23 12:18:23
تأکید رئیس کل دادگستری کرمانشاه بر تسریع در سامان‌دهی محله آقاجان؛

تخریب بخشی از محله آقاجان

سپهرغرب-گروه خبر:رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به عزم همگانی برای سامان‌دهی محله کم‌برخوردار آقاجان شهر کرمانشاه، گفت: انتظار می‌رود کار در این محله همانند روزهای اول با جدیت پیگیری شود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه، «شهرام کرمی» روز شنبه در نشست پیگیری اقدامات و سامان‌دهی محله آقاجان با حضور مدیران استانی در دادگستری ابراز کرد: بعد از اقدامات خوب روزهای نخست، متأسفانه کار رها شد؛ بنابراین از همه سازمان‌ها، نهادها و ادارات مربوطه می‌خواهیم به تعهدات خود پایبند باشند و کار را دنبال کنند.
سامان‌دهی محله آقاجان به‌عنوان یکی از محله‌های محروم، کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین از چهار سال قبل در دستور کار قرار گرفته و رئیس‌جمهور و وزیر کشور نیز از این محله بازدید و بر رفع مشکل و سامان‌دهی آن تأکید کرده‌اند؛ اما با وجود برخی اقدامات، نتیجه شایسته حاصل نشده و به گفته رئیس کل دادگستری استان، تنها کمی از عمق فاجعه آن کم شده است.
 
کرمی در ادامه سخنانش گفت: اقدامات انجام‌شده در محله آقاجان قدری از عمق فاجعه این محله کاسته است؛ چراکه فاجعه به‌قدری عمیق بوده که با این اقدامات به نتیجه شایسته و دلخواه نخواهد رسید.
 
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به دادستان مرکز استان دستور داد در جلسه آتی برای مدیران و مسئولانی که در انجام کارهای مربوطه کوتاهی کنند، پرونده قضائی تشکیل داده و به‌عنوان ترک فعل‌ مدیران به آن‌ها رسیدگی کند.
 
در ادامه این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه نیز مجموعه اقدامات انجام‌شده در محله آقاجان را شایسته و کافی ندانست و گفت: این موضوع را یک مسئله همگانی بدانیم و آن را جبهه‌بندی نکنیم.
 
«علی شعبانی» افزود: این موضوع، مشکل استان است و همگی در رفع آن مسئول هستیم؛ به افرادی که در این محله دچار بیماری هستند، اعم از اعتیاد و سایر موارد، همانند خانواده خود نگاه کنیم و در رفع مشکل آن‌ها تلاش داشته باشیم.
 
 
 
 

شناسه خبر 74638