شناسه خبر:75164
1402/8/6 12:12:40

سپهرغرب -گروه خبر:استاندار کرمانشاه از پذیرایی و مهمان‌نوازی خوب مردم عراق به خصوص موکب داران از زوار اربعین قدردانی کرد و گفت: سال آینده خدمات بهتر به زوار اربعین حسینی ارائه خواهد شد.

 
«محمدطیب صحرایی» روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با موکب‌داران مردمی استان دیاله عراق در استانداری کرمانشاه به خبرنگاران افزود: موکب‌داران عراقی هم میزبان زوار عراقی، هم ایرانی و هم زئران دیگر نقاط جهان هستند و انصافا پذیرایی و مهمان‌نوازی خیلی خوبی در این مراسم معنوی داشتند.
وی در ادامه سخنان خود استان کرمانشاه را میزبان تعداد زیادی از زوار اربعین و عتبات و عالیات در سال معرفی کرد و گفت: در صحبت‌های که با موکب داران عرقی داشتیم ارائه خدمات بهتر در سال آینده مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت تا با کمک هم خدمات بهتری به وزار ارایه کنیم.
 
خرید تجهیزات برای موکب‌های عراقی یکی از اهداف ما در سفر به استان کرمانشاه است
 
رییس کمیته مرکزی موکب‌داران مردمی استان دیاله نیز در گفت و گو با خبرنگاران؛ از دعوت استاندار کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: در این دیدار نکات مورد نظر مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و از میزبانی کرمانشاه نیز قدردانی می‌کنیم.
 
«عباس المکی» در ادامه زوار ایرانی را محترم شمرد و بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما در موکب‌ها پذیرایی از آنان از همه جهات اعم از حمل و نقل؛ خوراک و اسکان است.
 
وی همچنین از اهداف خود؛ خرید تجهیزات مورد نیاز موکب‌های عراقی (دیاله) از ایران عنوان کرد و گفت: بیش از 200 موکب در دیاله در مراسم اربعین به زئران خدمت‌رسانی می‌کنند.
 
المکی در پایان بیان کرد: در تلاش هستیم سال به سال خدمات بهتر و شایسته‌تری به زوار اباعبدالحسین (ع) ارائه دهیم.
 
 

شناسه خبر 75164