شناسه خبر:75348
1402/8/10 12:17:11

شهردار ملایر گفت: کتاب الکترونیک گردشگری این شهرستان به‌منظور شناساندن اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری به همت شهرداری ملایر تهیه شد و در اختیار مسافران و گردشگران قرار گرفت.

مجید فرجی روز سه‌شنبه اظهار کرد: این کتاب به هشت زبان زنده دنیا شامل فارسی، عربی، انگلیسی، روسی، چینی، آلمانی، ترکی و فرانسوی و به‌صورت گویا طراحی شده است.

 

وی افزود: این کتاب برای نخستین‌بار برای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری ملایر طراحی شده و در اختیار توریست‌ها و گردشگران ایرانی، خارجی و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 

شهردار ملایر بیان کرد: این کتاب شامل تمامی اماکن گردشگری، مراکز خدماتی و سوغات ملایر و تور مجازی 360 درجه از اماکن گردشگری، ویدیو، لوکیشن و گالری تصاویر است.

 

فرجی یادآور شد: در کتاب گردشگری ملایر، تمامی اطلاعات مورد نیاز گردشگران همچون بیمارستان‌ها، جایگاه‌های سوخت، مراکز خرید مبل و منبت، رستوران‌ها، مراکز اقامتی، مجتمع‌های اقامتی و رفاهی و انواع سوغات ملایر به‌صورت جامع و با بالاترین سرعت و کیفیت، ارائه شده است.

 

وی تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به این کتاب از طریق اسکن کیوآرکد مربوطه که در ورودی‌های شهر ملایر نصب خواهد شد، اقدام کنند.

 

شهردار ملایر گفت: علاوه‌بر این علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی visitmalayer.ir و سایت شهرداری ملایر به نشانی www.malayer.ir به کتاب الکترونیک گردشگری ملایر دسترسی پیدا کنند.

 

فرجی ابراز امیدواری کرد: گردشگران و هم‌وطنانی که به شهر ملایر سفر می‌کنید، با استفاده از این کتابچه از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری ملایر لذت ببرید.

 

تاکنون بیش از 340 اثر و بنای تاریخی در شهرستان ملایر شناسایی شده که از این تعداد بیش از 200 اثر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

 

ملایر تنها شهر خاورمیانه با دو برند جهانی مبلمان منبت و انگور است.

 

 

شناسه خبر 75348