شناسه خبر:75721
1402/8/20 04:43:53
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان:

پروژه‌های مساکن نهضت ملی در تویسرکان پیشرفت چشمگیری دارد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: بزرگ‌ترین پروژه مسکن نهضت ملی 144 واحدی در این شهرستان درحال پیشرفت چشمگیری است.

سهیل مومیوند بیان کرد: کل ثبت‌نام مسکن نهضت ملی در شهرستان تویسرکان 6 هزار و 450 مورد بوده که تاکنون یک‌هزار و 267 مورد تأیید نهایی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: پیامک‌هایی برای ثبت‌نام‌شدگان نهایی مبنی بر تأمین آورده مالی ارسال شده است که تاکنون 320 متقاضی مبلغ مورد نظر را واریز کرده‌اند و 214 مورد به مرحله تخصیص زمین یا مسکن راه پیدا کرده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان تویسرکان یادآور شد: به‌دلیل اینکه در شهرستان تویسرکان امکان تأمین زمین برای تعدادی از متقاضیان وجود نداشت، 253 نفر از شهرستان تویسرکان برای گرفتن زمین به سرکان انتقال پیدا کردند.

مومیوند در ادامه با بیان اینکه بزرگ‌ترین پروژه نهضت ملی شهرستان تویسرکان متعلق به 144 واحدی شهرک فرهنگیان است، افزود: این پروژه با 24 قطعه زمین در قالب گروه‌ساخت 6 نفره به 144 نفر واگذار شده که در مرحله گرفتن نقشه و پروانه است.

وی تشریح کرد: پروژه 22 واحدی شرکت قائم درحال پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی است و پنج قطعه زمین در قالب گروه‌های ساخت چهار و پنج نفره به 22 نفر واگذار شده است که کار سازه دو گروه از این پروژه به اتمام رسیده و سقف 6 و 5 زده شده است و مابقی در مرحله گرفتن پروانه هستند که به‌دلیل مشکلات در ضوابط، شکل زمین، جانمایی پارکینگ‌ها و ضوابط معماری که باید درنظر گرفته شود، موفق به کسب پروانه نشده‌اند و درحال پیگیری مجدانه آن هستند.

مومیوند ادامه داد: پروژه 70 واحدی بنیاد ساخت در شهرک قائم ساخته خواهد شد و به دنبال گرفتن پروانه برای این پروژه خواهیم بود.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان تویسرکان در پایان با بیان اینکه پروژه سرکان چهارمین پروژه نهضت ملی است که به‌عنوان 60 واحدی سرکان نام گرفته است، خاطرنشان کرد: این پروژه در هفته دولت افتتاح شده و درحال حاضر برای واگذاری به افراد واجد شرایط باید خط فاضلاب این پروژه انجام شود که شرکت آبفا درحال احداث شبکه اتصال فاضلاب است و با بهره‌برداری این خط، به واجدین واگذار خواهد شد.

 

شناسه خبر 75721