شناسه خبر:76295
1402/9/4 12:12:21
رئیس کمیسیون آموزش، کارآفرینی و شرکت‌های دانش‌بنیان اتاق بازرگانی همدان:

فعالان اقتصادی در زمینه توسعه بازرگانی الکترونیکی آموزش ببینند

رئیس کمیسیون آموزش، کارآفرینی و شرکت‌های دانش‌بنیان اتاق بازرگانی همدان بر ضرورت آموزش فعالان اقتصادی در زمینه تجارت الکترونیکی و استفاده از هوش مصنوعی تأکید کرد.

حسین میرابیان صبح روز گذشته در کمیسیون آموزش، کارآفرینی و شرکت‌های دانش‌بنیان اتاق بازرگانی با اشاره به لزوم توسعه بازرگانی الکترونیکی، اظهار کرد: آموزش فعالان اقتصادی در زمینه تجارت الکترونیکی و استفاده از هوش مصنوعی و بهره‌مندی از آنان در زمینه اقتصاد، صنعت و آموزش، یکی از ضروریات دنیای امروزی است.

وی گفت: از توان آموزشی مراکز آموزش عالی و حرفه‌ای برای پرورش افرادی کارآمد در عرصه اقتصاد استفاده شود.

رئیس کمیسیون آموزش، کارآفرینی و شرکت‌های دانش‌بنیان اتاق بازرگانی همدان با تأکید بر اصلاح کژتابی‌های سیاستی نهاد تصمیم‌گیری، تصریح کرد: می‌توانیم به دولت برای خروج بدون آسیب از اقتصاد جهت‌ دهیم؛ چراکه اگر بخواهیم اقتصاد مردمی شود، دولت نباید روی قیمت‌گذاری ورود کند و باید کم‌کم از اقتصاد خارج شود.

وی درخصوص نحوه اصلاح قیمت‌گذاری محصولات بیان کرد: سود مؤثر و واقعی در ارزان خریدن مواد اولیه و عوامل اثرگذار بر قیمت تمام‌شده است.

میرابیان با اشاره به ضرورت جلوگیری از موازی‌کاری، افزود: با تشکیل اتاق فکر بخش خصوصی در اتاق بازرگانی می‌توان از موازی‌کاری جلوگیری کرد.

 

 

شناسه خبر 76295