شناسه خبر:76652
1402/9/12 13:25:41

کارشناس ادبی و دو عضو کارگاه داستان‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در یازدهمین جشنواره سراسری داستان کوتاه ادب کشور افتخارآفرینی کردند.

معصومه کریمی کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در یازدهمین جشنواره سراسری داستان کوتاه ادب (جشنواره ادبیات داستانی بسیج) رتبه نخست کشوری و استانی را کسب کرد.

کریمی که با داستان «ماهی‌ها زمزمه می‌کنند» با موضوع دفاع مقدس در این جشنواره شرکت کرده بود، درخصوص داستان خود عنوان کرد: این داستان در مورد پسری است که قرار است برای ماه عسل به مشهد برود، درحالی که تا آن روز به زیارت امام رضا (ع) نرفته و بسیار شوق زیارت دارد.

کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ادامه داد: قهرمان داستان با توجه به شرایط جنگی کشور، از تصمیم خود صرف نظر کرده و داوطلبانه به جبهه اعزام و به‌عنوان غواص انتخاب می‌شود، اما حین عملیات زخمی می‌شود و...

وی با بیان اینکه این داستان در مجموعه داستان‌های برگزیده کشور به‌زودی چاپ خواهد شد، افزود: دو نفر از اعضای کارگاه داستان‌نویسی کانون نیز که از شاگردانم هستند، به‌نام یاسمین‌زهرا شکل‌آبادی و زهرا حشمت‌افخم، در مرحله استانی جشنواره رتبه نخست را کسب کردند و برای کانون همدان افتخار آفریدند.

 

شناسه خبر 76652